Amplificatore FAP-4.18 à 4 canali 1800W per sistema Line Array
Caratteristiche:
-L'amplificatori di putenza di a serie FAP presentanu una putenza ultra-alta, alte prestazioni è alta stabilità. Sò largamente usati in bar, sale audio, turismu è cinema.
-Circuitu di alimentazione modulare di classe D d'alta putenza, alta efficienza è alte prestazioni.
-Alimentazione stabilizzata à commutazione di putenza ultra-alta.
-Percorsu di uscita di transistor MOS d'alta frequenza à alta corrente finu à 150 A, cù bassa resistenza interna di uscita.
-Capaci di funziunamentu stabile à longu andà à bassa impedenza: 2Ω.
-U circuitu LC di uscita appositamente cuncipitu furnisce un sonu più cumpletu, à larga gamma è delicatu.
-Placca d'aluminiu cù finitura spazzolata, stabile, bella, durevule è d'aspettu di alta gamma.
-Durante l'avvio dolce, hà sovraccarichi, surriscaldamenti, cortocircuiti, uscita CC, limite di tensione di piccu è regolazione intelligente di a prutezzione di piccu.
Specificazione di a tecnulugia
Modellu: FAP-4.18
Putenza di uscita: Putenza Stereo 4x1800W 8Ω, 4x3500W 4Ω; 4x4500W 2Ω
Putenza di u ponte: 4500W 8Ω, 5000W 4Ω
Risposta in frequenza: 20Hz-20KHZ
Distorsione armonica tutale: <0,01%
Sensibilità d'entrata: 0,775 V, 1,0 V, 32 dB
Tassa di cunversione: 30V/ps
Coefficiente di smorzamentu: (100Hz)>500:1
Rapportu signale-rumore: 100dB (A)
Spaziu di i canali: > 65 dB
Pesu nettu: 13,2 kg
Dimensione di l'imballu: 580x520x185MM
Tensione di funziunamentu: AC 220V/50-60Hz
Cumu cunfigurà un amplificatore per u sistema line array?
1. L'impedenza deve esse currispundente
L'adattazione di l'impedenza si riferisce à u fattu chì l'impedenza di uscita nominale di l'amplificatore di putenza deve esse coerente cù l'impedenza nominale di u diffusore line array. L'impedenza di uscita di l'amplificatori convenzionali generalmente supporta 8 Ω è 4 Ω, mentre chì alcuni amplificatori supportanu 2 Ω. I diffusori line array generalmente anu una impedenza di uscita chì varieghja da 16 Ω à 8 Ω. Se dui diffusori line array sò cunnessi in parallelu à un canale, l'impedenza di un diffusore line array di 16 Ω diventerà 8 Ω, è cusì via. Dunque, l'impedenza di uscita è u numeru di cunnessione parallele di u diffusore line array devenu currisponde à l'impedenza di uscita di l'amplificatore di putenza.
2. A putenza deve currisponde
U standard specificu per l'allocazione di putenza di l'amplificatori di putenza è di i diffusori line array hè chì, sottu certe cundizioni d'impedenza, a putenza nominale di l'amplificatore di putenza deve esse più grande di a putenza nominale di i diffusori line array. A putenza nominale di l'amplificatore di putenza in i lochi di amplificazione di cunferenze deve esse 1,2-1,5 volte quella di i diffusori line array. S'ellu si tratta di una situazione cù grandi effetti dinamici, a putenza nominale deve esse 1,5-2 volte quella di i diffusori line array. Seguendu stu standard per a cunfigurazione, hè pussibule assicurà chì l'amplificatore funziona in e so cundizioni ottimali mentre garantisce ancu a sicurezza di u diffusore line array.







