U 13 di maghju, u vechju fabricatore giapponese di apparecchiature audio ONKYO (Onkyo) hà publicatu un annunziu nant'à u so situ ufficiale, dicendu chì a cumpagnia dumanda prucedure di fallimentu à u Tribunale di u Distrettu d'Osaka, cù un debitu tutale di circa 3,1 miliardi di yen.
Sicondu l'annunziu, Onkyo era insolvente per duie volte consecutive in marzu 2021 è hà decisu di terminà a quotazione. Per mantene a cumpagnia in funzione, Onkyo hà trasferitu a so attività di video domesticu à Sharp è VOXX, mentre chì e. onkyo Music hè stata trasferita à Xandrie di Francia, chì gestisce u streaming in alta definizione Qobuz. L'attività di vendita domestica restante è l'attività OEM sò state gestite cun difficultà da e so filiali Onkyo Sound è Onkyo Marketing, ma anu cessatu l'attività in ferraghju 2022 per via di difficultà finanziarie è anu dichjaratu fallimentu in marzu.
Onkyo, chì si limita à u mercatu prufessiunale di alta gamma, hè cascata in l'ultimi anni. Ancu dopu à a fallimentu di a filiale, Onkyo hà sempre l'intenzione di cuntinuà à operà à piccula scala cù i costi di gestione purtati da u trasferimentu di l'attività audio è video domestica. À a fine, ùn hè stata capace di impedisce u deterioramentu di u fatturatu di capitale è hà dichjaratu fallimentu.
Si pò vede chì, in cunfurmità cù a dumanda di u mercatu, a dumanda di i clienti, è a creazione di prudutti audio chì rispondenu à i bisogni d'ascolta di u publicu largu pò cuntinuà à occupà un postu in a sucietà d'oghje;