1. L'altoparlante magneticu hà un elettromagnetu cù un core di ferru mobile trà i dui poli di u magnetu permanente. Quandu ùn ci hè micca corrente in a bobina di l'elettromagnetu, u core di ferru mobile hè attrattu da l'attrazione à livellu di fase di i dui poli magnetichi di u magnetu permanente è ferma stazionariu in u centru; Quandu una corrente scorre attraversu a bobina, u core di ferru mobile hè magnetizatu è diventa un magnetu à barra. Cù u cambiamentu di a direzzione di a corrente, a polarità di u magnetu à barra cambia ancu di manera currispundente, in modu chì u core di ferru mobile gira intornu à u fulcrum, è a vibrazione di u core di ferru mobile hè trasmessa da u cantilever à u diafragma (conu di carta) per spinghje l'aria à vibrà termicamente.
2. Altoparlante elettrostaticu Hè un altoparlante chì usa a forza elettrostatica aghjunta à a piastra di u condensatore. In termini di a so struttura, hè ancu chjamatu altoparlante di condensatore perchè l'elettrodi pusitivi è negativi sò opposti l'unu à l'altru. Dui materiali spessi è duri sò usati cum'è piastre fisse, chì ponu trasmette u sonu attraversu e piastre, è a piastra media hè fatta di materiali fini è leggeri cum'è diafragmi (cum'è i diafragmi d'aluminiu). Fissate è stringhjite intornu à u diafragma è mantene una distanza considerablee da u polu fissu. Ancu nantu à un diafragma grande, ùn si scontrerà micca cù u polu fissu.
3. Altoparlanti piezoelettrici Un altoparlante chì usa l'effettu piezoelettricu inversu di i materiali piezoelettrici hè chjamatu altoparlante piezoelettricu. U fenomenu induve u dielettricu (cum'è u quarzu, u tartratu di sodiu è potassiu è altri cristalli) hè polarizatu sottu l'azione di a pressione, pruvucendu una differenza di putenziale trà e duie estremità di a superficia, chì hè chjamatu "effettu piezoelettricu". U so effettu inversu, vale à dì, a deformazione elastica di u dielettricu piazzatu in u campu elettricu, hè chjamatu "effettu piezoelettricu inversu" o "elettrostrizione".
Data di publicazione: 18 di maghju 2022