"Sonu immensu" hè un sughjettu chì vale a pena perseguite

Aghju statu in l'industria per quasi 30 anni. U cuncettu di "sonu imbivisiu" probabilmente inseritu CATE quandu l'equipaggiu hè statu messu in usu cummerciale in u 2000. A causa di l'unità di interessi cumerciali, u so sviluppu diventa più urgente.

Allora, chì hè esattamente "sonu immersivu"?

Tutti sapemu chì l'udienza hè unu di i mezi più impurtanti di percepzione per l'esseri umani. Quandu a maiò parte a ghjente hè auturistu à a terra, anu cuminciatu à cullettà parechji su in natura, è tandu fi manera chjaricamente à cullaburazione neurale attraverso visione, tocce. Cù u tempu, pudemu pruduce, ci sensu, è ghjudisce u cuntestu, e emozione, ancu d'orientazione, spaziu è cusì. In un sensu, chì pena sente e sente in a vita quotidiana hè a percepzione più reale è incultintiva di l'umani.

L'elessione elettro-acusticu hè una estensione tecnica di l'auficitu, è hè una "repruduzione" o "rifruzione" di una certa scena à u livellu auditivu. A nostra ricerca di a tecnulugia elettro-acustica hà un prucessu graduale. Cù u scopu continuu di a tecnulugia, speremu chì un ghjornu, u sistema elettricu pò restaurà accuratamente a "scena vera". Quandu simu in a ripruduzzione di u sistema elettro-acusticu, pudemu avè u realisimu d'esse in a scena. Immerivu ", disgustendu u veru", questu sensu di sustituzione hè chì chjamemu "sonu im sicniva".

Parroker (1)

Di sicuru, per sonu imbiente, speremu sempre di spiegà più. Incoldu à a dumanda sentite più vera, forse pudemu creà alcune scene chì ùn avemu micca l'opportunità o a anormalità per a nostra vita quotidiana. Per esempiu, ogni musica elettronica ci credendu in l'aria, sperimentendu u modulu di u cundorciu invece di l'in l'auditoreu ... tutti sti scene ... tutti sti scene ... tutti sti scene ... tutti sti scene ... tutti sti scene ... tutti sti scene ... tutti sti scene ... tutti sti scene ... tutti sti scene ... tutti questi scene è d'un Étorivu ", questu hè un innovazione in l'arte. Dunque, u prucessu di sviluppu di "sonu im serianu" hè un prucessu graduale. In my opinion, solu infurmazioni sonni cù trè assi Xyz cumpleti ponu esse chjamati "Sonu immerider".
In termini di u scopu ultimu immerieri cumprite a riproduzione belecroacustica di a scena sonu sanu. Per ottene stu goalu, almenu dui fatturi sò necessarie, una

Parroker (2)

Ogni ricustruzione di u sonu richiede una ricustruzione di a situazione. Riproduzione puntuale è precisa elementi di sonaggi è spazi di sonu Can prisentanu un spaziu veru vivid "", in quali numerosi metudi di prisentazione prisentanu. À u presente, u mutivu però u nostru "sonu imbiente" ùn hè micca cusì ideale, l'algoritu ùn hè micca abbastanza è l'elementu sonu è l'integrata sonu. Dunque, se vulete custruisce un sistema di trasfurmazioni acusticu diicullu, deve piglià i dui aspetti in cunsiderazione chì attraversu un algoratismi precisi è maturi, è ùn pudete micca solu fà una cosa parte.

Tuttavia, avemu da ricurdà chì a tecnulugia serve sempre arte. A bellezza di u sonu include a bellezza di u cuntenutu è a bellezza di u sonu. L'anticu, cum'è e linee, melodia, ritmina, ritmina, u tonu di voce, di a vela è di grave, etc. espressioni; Mentre l'ultima si riferisce principalmente à frequenza, dinamica, leonezza, agrona di etc., assistenza à a presentazione d'arte sonu, i dui cumplementari. Avemu da esse bè cusulitu di a diffarenza trà i dui, è ùn pudemu micca mette u carru davanti à u cavallu. Questu hè assai impurtante in a ricerca di u sonu immersivu. Ma à u stessu tempu, u sviluppu di a tecnulugia pò furnisce sustene u sviluppu d'Arte. U sonu im serviziivevu hè un vastu campu di cunniscenza, chì ùn pudemu micca riassumà è di difini in pochi parolle. À u stessu tempu, hè una scienza chì vale a pena perseguite. Tutta l'esplorazione di l'inconnu, tutte e Purse Steadfast è persistenti, lasciaranu una marca nantu à u longu fiume di l'elettro-acustica


Tempu post: Dec-01-2022