U "sonu immersivu" hè un sughjettu chì vale a pena approfondisce

Sò statu in l'industria per quasi 30 anni. U cuncettu di "sonu immersivu" hè probabilmente entratu in Cina quandu l'equipaggiu hè statu messu in usu cummerciale in u 2000. Per via di a spinta di l'interessi cummerciali, u so sviluppu diventa più urgente.

Dunque, chì hè esattamente u "sonu immersivu"?

Tutti sapemu chì l'audizione hè unu di i mezi di percezione più impurtanti per l'esseri umani. Quandu a maiò parte di a ghjente casca in terra, cumincianu à raccoglie diversi soni in natura, è dopu formanu gradualmente una mappa neurale attraversu una cullaburazione à longu andà di metudi di percezione cum'è a visione, u toccu è l'olfattu. Cù u tempu, pudemu mappà ciò chì sentemu, è ghjudicà u cuntestu, l'emozione, ancu l'orientazione, u spaziu è cusì. In un certu sensu, ciò chì l'arechja sente è sente in a vita quotidiana hè a percezione più reale è instintiva di l'esseri umani.

U sistema elettroacusticu hè una estensione tecnica di l'audizione, è hè una "ripruduzzione" o "ricreazione" di una certa scena à u livellu auditivu. A nostra ricerca di a tecnulugia elettroacustica hà un prucessu graduale. Cù u cuntinuu avanzamentu di a tecnulugia, speremu chì un ghjornu, u sistema elettroacusticu possi restaurà accuratamente a "scena reale" desiderata. Quandu simu in a ripruduzzione di u sistema elettroacusticu, pudemu ottene u realismu di esse in a scena. Immersivu, "disgustosu di u reale", stu sensu di sustituzione hè ciò chì chjamemu "sonu immersivu".

oratore(1)

Benintesa, per u sonu immersivu, speremu sempre di esplorà di più. In più di fà sente a ghjente più vera, forse pudemu ancu creà alcune scene chì ùn avemu micca l'uccasione o l'anormalità di sente in a nostra vita quotidiana. Per esempiu, tutti i tipi di musica elettronica chì giranu in aria, sperimentendu sinfonie classiche da a pusizione di u direttore d'orchestra invece di l'auditorium... Tutte queste scene chì ùn ponu esse sentite in u statu nurmale ponu esse realizate attraversu u "sonu immersivu". Questa hè una innovazione in l'arte sonora. Dunque, u prucessu di sviluppu di u "sonu immersivu" hè un prucessu graduale. À parè meiu, solu l'infurmazioni sonore cù trè assi XYZ cumpleti ponu esse chjamate "sonu immersivu".
In termini di scopu ultimu, u sonu immersivu include a ripruduzzione elettroacustica di tutta a scena sonora. Per ghjunghje à questu scopu, sò necessarii almenu dui fattori, unu hè a ricustruzzione elettronica di l'elementu sonoru è di u spaziu sonoru, affinchì i dui possinu esse cumminati organicamente, è dopu aduttà per u più u sonu binaurale basatu annantu à HRTF (Head Related Transfer Function) o u campu sonoru di l'altoparlante basatu annantu à diversi algoritmi per a riproduzione.

oratore (2)

Ogni ricustruzzione di u sonu richiede una ricustruzzione di a situazione. A ripruduzzione puntuale è precisa di l'elementi sonori è di u spaziu sonoru pò prisentà un "spaziu reale" vividu, in u quale si utilizanu parechji algoritmi è diversi metudi di presentazione. Attualmente, a ragione per a quale u nostru "sonu immersivu" ùn hè micca cusì ideale hè chì, da una parte, l'algoritmu ùn hè micca abbastanza precisu è maturu, è da l'altra parte, l'elementu sonoru è u spaziu sonoru sò seriamente sconnessi è micca strettamente integrati. Dunque, sè vulete custruisce un sistema di trasfurmazione acustica veramente immersivu, duvete piglià in cunsiderazione i dui aspetti attraversu algoritmi precisi è maturi, è ùn pudete micca fà solu una sola parte.

Tuttavia, ci vole à ricurdà chì a tecnulugia serve sempre l'arte. A bellezza di u sonu include a bellezza di u cuntenutu è a bellezza di u sonu. I primi, cum'è e linee, a melodia, a tonalità, u ritmu, u tonu di voce, a velocità è a gravità, ecc., sò espressioni dominanti; mentre chì i secondi si riferiscenu principalmente à a frequenza, a dinamica, u vulume, a furmazione di u spaziu, ecc., sò espressioni implicite, chì aiutanu a presentazione di l'arte sonora, i dui si cumplementanu. Duvemu esse ben cuscenti di a differenza trà i dui, è ùn pudemu micca mette u carru davanti à i buoi. Questu hè assai impurtante in a ricerca di u sonu immersivu. Ma à u listessu tempu, u sviluppu di a tecnulugia pò furnisce supportu per u sviluppu di l'arte. U sonu immersivu hè un vastu campu di cunniscenza, chì ùn pudemu micca riassume è definisce in poche parole. À u listessu tempu, hè una scienza chì vale a pena perseguite. Tutta l'esplorazione di l'inconnu, tutte e ricerche ferme è persistenti, lasceranu una traccia nantu à u longu fiume di l'elettroacustica.


Data di publicazione: 01 dicembre 2022