U cinema in casa, una capiscitura simplice hè di spustà l'effettu sonoru di u cinema, benintesa, ùn pò esse paragunatu cù u cinema, s'ellu si tratta di assorbimentu sonoru, struttura architettonica è altri cuncepimentu acusticu, o u numeru è a qualità di u sonu ùn hè micca un livellu di e cose.
U home theater abituale hè 5.1 canali, vale à dì dui altoparlanti principali, un altoparlante centrale, dui altoparlanti surround posteriori è un subwoofer. Pudete ancu aghjunghje dui altri altoparlanti surround laterali o altoparlanti di tettu per diventà 7.1 canali o soni panoramici 5.1.2. Cum'è u nome implica, l'aghju adupratu per fighjà più filmi. Per esse un home theater, avete bisognu di pagà.
Novu arrivu di l'altoparlante cinematograficu satellitare MA-3 VS CT-8SA subwoofer attivu
Attenzione à trè punti in anticipu:
1. Cablaggio in anticipu quandu si decora.
U cinema in casa hè a necessità di cablà in anticipu, in a dicurazione di a casa per piglià cura di a linea di sonu, per ùn distrughje micca u stile di dicurazione generale. Sè u mettite in daretu, serà un disordine. Dopu tuttu, ùn vulete micca chì a casa sia piena di fili disordinati.
2. U salottu hè dotatu di paisaghji di famiglia.
U cinema in casa era pupulare, assai persone anu stanze audio o stanze separate, ma avà assai persone ùn anu micca e cundizioni di u studio, ponu esse stallati solu in a sala di capelli, ma u salottu hè stallatu in l'ombra di a famiglia, l'effettu hè longu à a stanza audio bona, divisa à pocu pressu in trè punti: -a maiò parte di u salottu hè apertu, basicamente apertu cù ristoranti, balcone, nè chjusu nè simmetricu, u spaziu acusticu ùn hè micca ideale.
Siconda, a riflessione di u sonu hè più caotica, accumpagnata da e limitazioni di piazzamentu, u sonu è l'imagine ùn sò micca abbastanza precisi, è ùn ci hè manera di trattà cù materiali fonoassorbenti. Sò contr'à u muru, ùn ci hè manera di mette altoparlanti daretu à u divanu, u surround posteriore pò esse solu satellitare o superiore à ventosa, l'esperienza hè ancu scontata.
3. A fonte di u filmu.
Invece d'installà a realità di famiglia, pudete prisentà canali 5.1 o 71, a fonte di u filmu hè a basa di u tagliu, a visualizazione in linea di u filmu ùn supporta micca basicamente a decodifica. Cusì avete ancu bisognu di avè un lettore è un discu Blu-ray, o scaricà a fonte di 51 piste sonore in anticipu, ma questi piglianu assai tempu è sò inconvenienti, secondu s'è vo avete intenzione di passà tempu è energia personalmente.
In riassuntu, u cinema in casa hè un inseme cumpletu di sistemi, è tutti i parlanti individuali dicenu chì sò i teppisti chì anu un effettu d'ombra di a famiglia. Perchè i requisiti di l'uspidale di cambiamentu di famiglia saranu più esigenti, a fonte di film. L'amplificatore plug-in, l'amplificatore di putenza devenu esse decodificati, è ancu u sistema sonoru è a struttura spaziale anu ancu un grande impattu. Dunque, prima di esse un cinema in casa, assicuratevi di pensà duie volte è di pensà à i vostri bisogni, altrimenti hè veramente faciule piglià una batosta.
Sistema di cinema panoramicu integratu
Data di publicazione: 13 d'aprile di u 2023