U tweeter di un altoparlante bidirezionale porta u travagliu impurtante di tutta a banda d'alta frequenza. A so parte tweeter di l'altoparlante deve supportà tutta a putenza di a parte d'alta frequenza, per fà chì stu tweeter ùn sia micca sovraccaricu, dunque ùn pudete micca sceglie un tweeter cù un puntu di crossover bassu, se sceglite un puntu di crossover bassu porterà à u tweeter nantu à u tweeter attraversu una putenza assai grande, chì porterà à u tweeter brusgià, in circustanze nurmali, u puntu di crossover di u tweeter ùn serà micca più di 2.000 hertz!
U tweeter deve ancu esse adupratu in cunghjunzione cù u woofer. À u listessu tempu, ci vole ancu à cunsiderà u limite di bassa frequenza di u tweeter, altrimenti, ci serà una mala articulazione di e duie frequenze. U limite di alta frequenza di l'altoparlante di 6,5 pollici ùn hè generalmente micca superiore à 5.000 Hz, quandu cuncepimu u puntu di crossover, se lasciamu un raddoppiu di a frequenza, allora stu puntu di crossover di u ragiunevule piglia u valore di circa 2,5000 Hz, in listessu modu, u limite di bassa frequenza di u tweeter, se ancu secondu u listessu lasciamu un raddoppiu di frequenza per calculà, allora deve esse inferiore à 1,2500 Hz. Doppia a frequenza per calculà, deve esse inferiore à 1,2500 Hz.
Per i requisiti di u tweeter, prima di tuttu, a frequenza di risonanza F0 ùn pò esse più alta di a mità di a frequenza di u puntu di crossover, altrimenti, purterà à u puntu di crossover in a pusizione di a risposta di frequenza serà un prublema, una gamma raghjonevule deve esse a frequenza di risonanza di l'altoparlante ùn hè micca più alta di 1.2500 Hz. Se a dimensione di u woofer di supportu hè menu di 6,5 pollici, à questu puntu, u limite di bassa frequenza di u tweeter serà ligeramente più altu, perchè à questu puntu a capacità di alta frequenza di u woofer serà migliurata, u puntu di crossover serà alzatu, questu hè basatu annantu à e caratteristiche di u woofer per decide!
Quandu scegliemu u tweeter, ci vole ancu à fà casu à a sensibilità. In principiu, a sensibilità di u tweeter ùn pò esse più bassa di a sensibilità di u woofer. S'ella hè più bassa, serà difficiule di riduce a sensibilità di l'altoparlante per via di qualchì attenuazione ordinaria. Sè ci hè un crossover elettronicu, questu ùn hè micca impurtante. Quandu a sensibilità di u tweeter hè più alta di a sensibilità di i bassi, pudemu riduce a sensibilità di i dui per via di l'usu di resistenze inibitorie in u tweeter per ottene una miscela perfetta di alti è bassi.
L'ultima cosa da signalà hè chì e caratteristiche di u tweeter stessu anu un impattu assai grande nantu à tuttu u sistema, dunque duvemu andà à sceglie u tweeter cù una distorsione più bassa è una bona prestazione!
Data di publicazione: 19 di marzu di u 2024