Certi prublemi à i quali ci vole à fà casu quandu si usa l'equipaggiu audio

L'effettu di prestazione di u sistema sonoru hè determinatu inseme da l'equipaggiu di a fonte sonora è da u rinfurzamentu sonoru di a tappa successiva, chì consiste in a fonte sonora, l'accordatura, l'equipaggiu perifericu, u rinfurzamentu sonoru è l'equipaggiu di cunnessione.

1. Sistema di fonte sonora

U microfonu hè u primu ligame di tuttu u sistema di rinfurzamentu di u sonu o di u sistema di registrazione, è a so qualità affetta direttamente a qualità di tuttu u sistema. I microfoni sò divisi in duie categurie: cablati è senza filu secondu a forma di trasmissione di u signale.

I microfoni senza filu sò particularmente adatti per a captazione di fonti sonore mobili. Per facilità a captazione di u sonu in varie occasioni, ogni sistema di microfoni senza filu pò esse equipatu cù un microfonu portatile è un microfonu Lavalier. Siccomu u studio hà un sistema di rinfurzamentu sonoru à u listessu tempu, per evità u feedback acusticu, u microfonu portatile senza filu deve aduprà un microfonu cardioide unidirezionale di vicinanza per a captazione di a voce è di u cantu. À u listessu tempu, u sistema di microfoni senza filu deve aduttà a tecnulugia di ricezione di diversità, chì pò micca solu migliurà a stabilità di u signale ricevutu, ma ancu aiutà à eliminà l'angulu mortu è a zona ceca di u signale ricevutu.

U microfonu cablatu hà una cunfigurazione di microfonu multifunzione, multioccasione è multigradu. Per a registrazione di cuntenutu di lingua o di cantu, si utilizanu generalmente microfoni à condensatore cardioidi, è si ponu ancu aduprà microfoni elettreti indossabili in zone cù fonti sonore relativamente fisse; si ponu aduprà microfoni à condensatore superdirezionali di tipu microfonu per rilevà l'effetti ambientali; si utilizanu generalmente strumenti à percussione Microfoni à bobina mobile à bassa sensibilità; microfoni à condensatore di alta gamma per archi, tastiere è altri strumenti musicali; microfoni à alta direttività per conversazione ravvicinata ponu esse aduprati quandu i requisiti di rumore ambientale sò elevati; si devenu aduprà microfoni à condensatore à collu d'oca unicu tenendu contu di a flessibilità di i grandi attori di teatru.

U numeru è u tipu di microfoni ponu esse scelti secondu i bisogni attuali di u situ.

Certi prublemi à i quali ci vole à fà casu quandu si usa l'equipaggiu audio

2. Sistema di accordatura

A parte principale di u sistema di sintonizazione hè u mixer, chì pò amplificà, attenuà è aghjustà dinamicamente i signali di a fonte sonora d'entrata di diversi livelli è impedenza; aduprà l'equalizzatore attaccatu per processà ogni banda di frequenza di u signale; Dopu avè aghjustatu u rapportu di mischju di ogni signale di canale, ogni canale hè assignatu è mandatu à ogni estremità ricevente; cuntrullà u signale di rinforzu di u sonu in diretta è u signale di registrazione.

Ci sò uni pochi di cose à fà attenzione quandu si usa u mixer. Prima, sceglite cumpunenti d'entrata cù una capacità di supportu di portu d'entrata più grande è una risposta di frequenza più larga pussibule. Pudete sceglie sia l'entrata di microfonu sia l'entrata di linea. Ogni entrata hà un buttone di cuntrollu di livellu cuntinuu è un interruttore di alimentazione phantom 48V. . In questu modu, a parte d'entrata di ogni canale pò ottimizà u livellu di u signale d'entrata prima di u processu. Siconda, per via di i prublemi di feedback è di monitoraghju di ritornu di scena in u rinforzu di u sonu, più equalizazione di i cumpunenti d'entrata, uscite ausiliarie è uscite di gruppu, megliu hè, è u cuntrollu hè cunveniente. Terzu, per a sicurezza è l'affidabilità di u prugramma, u mixer pò esse equipatu cù duie alimentazioni principali è di standby, è pò cambià automaticamente. Ajustà è cuntrullà a fase di u signale sonoru), i porti d'entrata è di uscita sò preferibilmente prese XLR.

3. Apparecchiature periferiche

U rinfurzamentu di u sonu in situ deve assicurà un livellu di pressione sonora sufficientemente grande senza generà feedback acusticu, in modu chì i diffusori è l'amplificatori di putenza sianu prutetti. À u listessu tempu, per mantene a chiarezza di u sonu, ma ancu per cumpensà i difetti di l'intensità sonora, hè necessariu installà apparecchiature di trasfurmazione audio trà u mixer è l'amplificatore di putenza, cum'è equalizzatori, soppressori di feedback, compressori, eccitatori, divisori di frequenza, distributori di sonu.

L'equalizzatore di frequenza è u suppressore di feedback sò aduprati per supprime u feedback sonoru, cumpensà i difetti sonori è assicurà a chiarezza di u sonu. U compressore hè adupratu per assicurà chì l'amplificatore di putenza ùn pruvucherà micca sovraccarichi o distorsioni quandu scontra un grande piccu di u signale d'entrata, è pò prutege l'amplificatore di putenza è l'altoparlanti. L'eccitatore hè adupratu per abbellisce l'effettu sonoru, vale à dì, per migliurà u culore di u sonu, a penetrazione è u sensu stereo, a chiarezza è l'effettu di bassi. U divisore di frequenza hè adupratu per mandà i signali di diverse bande di frequenza à i so amplificatori di putenza currispondenti, è l'amplificatori di putenza amplificanu i signali sonori è li trasmettenu à l'altoparlanti. Sè vo vulete pruduce un prugramma d'effettu artisticu di altu livellu, hè più apprupriatu aduprà un crossover elettronicu à 3 segmenti in a cuncepzione di u sistema di rinforzu sonoru.

Ci sò parechji prublemi in l'installazione di u sistema audio. A cunsiderazione impropria di a pusizione di cunnessione è di a sequenza di l'equipaggiu perifericu porta à una prestazione insufficiente di l'equipaggiu, è ancu l'equipaggiu hè brusgiatu. A cunnessione di l'equipaggiu perifericu generalmente richiede ordine: l'equalizzatore si trova dopu à u mixer; è u suppressore di feedback ùn deve esse piazzatu prima di l'equalizzatore. Se u suppressore di feedback hè piazzatu davanti à l'equalizzatore, hè difficiule d'eliminà cumpletamente u feedback acusticu, chì ùn hè micca favurevule à l'aghjustamentu di u suppressore di feedback; u compressore deve esse piazzatu dopu à l'equalizzatore è u suppressore di feedback, perchè a funzione principale di u compressore hè di supprimà i signali eccessivi è prutege l'amplificatore di putenza è l'altoparlanti; l'eccitatore hè cunnessu davanti à l'amplificatore di putenza; U crossover elettronicu hè cunnessu prima di l'amplificatore di putenza secondu i bisogni.

Per fà chì u prugramma arregistratu ottenga i migliori risultati, i parametri di u compressore devenu esse aghjustati in modu apprupriatu. Una volta chì u compressore entra in u statu cumpressu, avarà un effettu distruttivu nantu à u sonu, dunque pruvate à evità u compressore in u statu cumpressu per un bellu pezzu. U principiu basicu di cunnessione di u compressore in u canale di espansione principale hè chì l'equipaggiu perifericu daretu à ellu ùn deve micca avè a funzione di rinfurzamentu di u signale u più pussibule, altrimenti u compressore ùn pò micca ghjucà un rolu prutettivu. Hè per quessa chì l'equalizzatore deve esse situatu prima di u suppressore di feedback, è u compressore hè situatu dopu à u suppressore di feedback.

L'eccitatore usa fenomeni psicoacustici umani per creà cumpunenti armonichi d'alta frequenza secondu a frequenza fundamentale di u sonu. À u listessu tempu, a funzione d'espansione à bassa frequenza pò creà cumpunenti ricchi à bassa frequenza è migliurà ulteriormente u tonu. Dunque, u signale sonoru pruduttu da l'eccitatore hà una banda di frequenza assai larga. Se a banda di frequenza di u compressore hè estremamente larga, hè perfettamente pussibule chì l'eccitatore sia cunnessu prima di u compressore.

U divisore di frequenza elettronicu hè cunnessu davanti à l'amplificatore di putenza secondu i bisogni per cumpensà i difetti causati da l'ambiente è a risposta in frequenza di e diverse fonti sonore di u prugramma; u più grande svantaghju hè chì a cunnessione è u debugging sò problematichi è faciuli da causà incidenti. Attualmente, sò apparsi processori audio digitali, chì integranu e funzioni sopra menzionate, è ponu esse intelligenti, simplici da aduprà è superiori in prestazioni.

4. Sistema di rinfurzamentu di u sonu

U sistema di rinforzu sonoru deve fà attenzione à risponde à a putenza sonora è à l'uniformità di u campu sonoru; a sospensione curretta di i diffusori in diretta pò migliurà a chiarezza di u rinforzu sonoru, riduce a perdita di putenza sonora è u feedback acusticu; a putenza elettrica tutale di u sistema di rinforzu sonoru deve esse riservata per u 30%-50% di a putenza di riserva; aduprate cuffie di monitoraghju senza filu.

5. Cunnessione di u sistema

L'adattazione d'impedenza è l'adattazione di livellu devenu esse cunsiderate in a questione di l'interconnessione di u dispusitivu. L'equilibriu è u squilibriu sò relativi à u puntu di riferimentu. U valore di resistenza (valore d'impedenza) di e duie estremità di u signale à a terra hè uguale, è a polarità hè opposta, chì hè un ingressu o un'uscita equilibrata. Siccomu i signali d'interferenza ricevuti da i dui terminali equilibrati anu basicamente u listessu valore è a stessa polarità, i signali d'interferenza ponu annullà si l'unu l'altru nantu à u caricu di a trasmissione equilibrata. Dunque, u circuitu equilibratu hà una megliu soppressione di u modu cumunu è capacità anti-interferenza. A maiò parte di l'apparecchi audio prufessiunali adottanu l'interconnessione equilibrata.

A cunnessione di l'altoparlanti deve aduprà parechji insemi di cavi di altoparlanti corti per riduce a resistenza di linea. Siccome a resistenza di linea è a resistenza di uscita di l'amplificatore di putenza influenzeranu u valore Q di bassa frequenza di u sistema di altoparlanti, e caratteristiche transitorie di a bassa frequenza saranu peghju, è a linea di trasmissione pruducerà distorsioni durante a trasmissione di i signali audio. A causa di a capacità distribuita è di l'induttanza distribuita di a linea di trasmissione, tramindui anu certe caratteristiche di frequenza. Siccomu u signale hè cumpostu da parechji cumpunenti di frequenza, quandu un gruppu di signali audio cumposti da parechji cumpunenti di frequenza passa per a linea di trasmissione, u ritardu è l'attenuazione causati da diversi cumpunenti di frequenza sò diversi, risultendu in a cusì detta distorsione di ampiezza è distorsione di fase. In generale, a distorsione esiste sempre. Sicondu a cundizione teorica di a linea di trasmissione, a cundizione senza perdita di R = G = 0 ùn causerà micca distorsioni, è ancu a mancanza di perdita assoluta hè impussibile. In u casu di perdita limitata, a cundizione per a trasmissione di u signale senza distorsioni hè L / R = C / G, è a linea di trasmissione uniforme attuale hè sempre L / R.

6. Debugging di u sistema

Prima di l'aghjustamentu, prima impostate a curva di livellu di u sistema in modu chì u livellu di u signale di ogni livellu sia in a gamma dinamica di u dispusitivu, è ùn ci serà micca clipping non lineare per via di un livellu di signale troppu altu, o un livellu di signale troppu bassu per causà un paragone signale-rumore. Poveru, quandu si imposta a curva di livellu di u sistema, a curva di livellu di u mixer hè assai impurtante. Dopu avè impostatu u livellu, a caratteristica di frequenza di u sistema pò esse debugata.

L'apparecchi elettroacustici prufessiunali muderni di qualità megliu anu generalmente caratteristiche di frequenza assai piatte in a gamma di 20Hz-20KHz. Tuttavia, dopu una cunnessione multilivello, in particulare i diffusori, ùn ponu micca avè caratteristiche di frequenza assai piatte. U metudu di regulazione più precisu hè u metudu di l'analizzatore di spettru di rumore rosa. U prucessu di regulazione di stu metudu hè di inserisce u rumore rosa in u sistema sonoru, riproducelu da u diffusore è aduprà u microfonu di prova per captà u sonu in a megliu pusizione d'ascolta in a sala. U microfonu di prova hè cunnessu à l'analizzatore di spettru, l'analizzatore di spettru pò visualizà e caratteristiche di ampiezza-frequenza di u sistema sonoru di a sala, è dopu aghjustà attentamente l'equalizzatore secondu i risultati di a misurazione di u spettru per fà chì e caratteristiche generali di ampiezza-frequenza sianu piatte. Dopu a regulazione, hè megliu verificà e forme d'onda di ogni livellu cù un oscilloscopiu per vede s'ellu un certu livellu hà una distorsione di clipping causata da una grande regulazione di l'equalizzatore.

L'interferenza di u sistema deve fà attenzione à: a tensione di l'alimentazione deve esse stabile; a carcassa di ogni dispusitivu deve esse ben messa à terra per impedisce u ronziu; l'entrata è l'uscita di u signale devenu esse equilibrate; impedisce u cablaggio allentatu è a saldatura irregulare.


Data di publicazione: 17 di settembre di u 2021