1. U sughjettu hè differente

Incruciamentu---Crossover à 3 vie peraltoparlanti
1) divisore di frequenza integratu: divisore di frequenza (Crossover) installatu in u sonu in u sonu.
2) divisione di frequenza esterna: cunnisciuta ancu cum'è divisione di frequenza attiva, a divisione di frequenza (Crossover) hè stallata fora di u sonu, a divisione di frequenza esterna hà un divisore di frequenza elettronicu o attraversu u processore per processà u signale.
2. Caratteristiche diverse

G-20altoparlanti di linea à prezzi accessibili all'ingrossu
1) Divisione di frequenza integrata: Quandu u signale audio hè trasmessu dopu l'amplificazione, a parte interna di a scheda di frequenza hè rispunsevule di passà a so capacità, induttanza è cusì via.
2) divisione di frequenza esterna: 3 canali di signale audio alti, medi è bassi, ci devenu esse trè amplificatori di putenza per riceve i 3 canali di signale di divisione di frequenza, dopu a trasmissione di l'amplificazione à l'unità currispundente di a scatula di sonu.
3. Diversi vantaghji


G-20 Dual 10”altoparlanti line array passivi
1) Divisione di frequenza integrata: Ùn risponde micca cumpletamente à i bisogni di tutti i nostri sistemi. In i casi induve i diffusori (sistemi) o ùn ci hè micca un divisore di putenza per separà e bande di frequenza audio, l'ingegneri di sistemi anu bisognu di truvà modi per separà artificialmente e bande audio.
2) divisione di frequenza esterna: ogni signale di banda di frequenza pò esse megliu adupratu, a scelta di a banda di frequenza hè più elastica, a banda di bassi di u liceu più chjaramente per cuncentrassi nantu à l'espressione di u so propiu cuntenutu di duminiu di frequenza.
Data di publicazione: 08 dicembre 2022