U sonu di u direttu hè u sonu chì hè emessu da u parlante è ghjunghje direttamente à l'ascultore. A so caratteristica principale hè chì u sonu hè pura, vale à u parlatore, l'ascoltu ferite micca attraversu u sonu di a stanza, è ùn hè micca affettatu da l'ambiente di l'intotu di l'intraorciu. Dunque, a qualità di u sonore hè garantita è a fidelità sona hè alta. Un principiu assai impurtante à u disignu acusticu mudernu hè per aduprà pienu di u sonu direttu da i parlanti in l'area ascolta è cuntrullate u sonu riflessu. In una stanza, u metudu per determinà se l'area di asistenimentu pò ottene u sonu direttu da tutti i parlanti sò assai simplici, in generale cù u metudu visuale. In l'area ascolta, se a persona in a zona di ascolta pò vede l'alimentu di tutti i Parlanti, è situanu tutti i parlanti sò radiati, u sonu di i parlatori Pò esse uttuntati.
Sutta i sustensabritici naltime, sonu di parlatrwo hè a megliu Soluzione per u sonutore di Direce in una bassa per via di a capra bassa è limitata si pò sottumessa à certe restrizioni. Se pussibule, hè cunsigliatu di appiccà i parlanti.
U cornu hà daolescarsi di parechji parlanti, u pilusu di u pozzu orizzontu, u sole di a vista ùn hè in A mare di l'astuità, l'assiste di u tweeter deve esse coherente. Quandu u parlante hè colpu, a chjave hè di aghjustà l'angolo di allenanti per evità affettà u treble effettu.
Quandu u parlante hè ghjocatu, u più vicinu à u parlante, u più grande u proporzione di u sonu di direttu, è a più chjuca a proporsione di u sonu riflessi; U pastore luntanu da l'parlante, u più chjucu a proporzione di u sonu Diente.
Tempu post: Dec-10-2021