In u campu di l'altoparlanti multimediali, u cuncettu di amplificatore di putenza indipendente hè apparsu per a prima volta in u 2002. Dopu à un periodu di cultura di u mercatu, intornu à u 2005 è u 2006, sta nova idea di cuncepimentu di altoparlanti multimediali hè stata largamente ricunnisciuta da i cunsumatori. I grandi pruduttori di altoparlanti anu ancu introduttu novi altoparlanti 2.1 cù disinni di amplificatori di putenza indipendenti, ciò chì hà scatenatu un'onda di compra di panicu di "amplificatori di putenza indipendenti". In fatti, in termini di qualità di u sonu di l'altoparlanti, ùn serà micca assai migliurata per via di u cuncepimentu di l'amplificatore di putenza indipendente. L'amplificatori di putenza indipendenti ponu solu riduce efficacemente l'impattu di l'interferenze elettromagnetiche nantu à a qualità di u sonu, è ùn sò micca abbastanza per causà un miglioramentu considerableu di a qualità di u sonu. Tuttavia, u cuncepimentu di l'amplificatore di putenza indipendente hà sempre parechji vantaghji chì l'altoparlanti multimediali 2.1 ordinarii ùn anu micca:
Prima di tuttu, l'amplificatore di putenza indipendente ùn hà micca limitazione di vulume integrata, dunque pò ottene una migliore dissipazione di u calore. I diffusori ordinari cù amplificatori di putenza integrati ponu dissipà u calore solu per via di a cunvezione di u tubu di l'inverter perchè sò sigillati in una scatula di legnu cù una scarsa cunduttività termica. In quantu à l'amplificatore di putenza indipendente, ancu s'è u circuitu di l'amplificatore di putenza hè ancu sigillatu in a scatula, perchè a scatula di l'amplificatore di putenza ùn hè micca cum'è un diffusore, ùn ci hè micca esigenza di sigillatura, dunque un gran numeru di fori di dissipazione di u calore ponu esse aperti in a pusizione di u cumpunente di riscaldamentu, in modu chì u calore pò passà per cunvezione naturale. Dispersione rapida. Questu hè particularmente impurtante per l'amplificatori di alta putenza.
Siconda, da u puntu di vista di l'amplificatore di putenza, l'amplificatore di putenza indipendente hè beneficu per a cuncepzione di circuiti. Per i diffusori ordinari, per via di parechji fattori cum'è u vulume è a stabilità, a cuncepzione di circuiti hè assai compacta, è hè difficiule d'ottene un layout di circuitu ottimizatu. L'amplificatore di putenza indipendente, postu chì hà una scatula d'amplificatore di putenza indipendente, hà un spaziu sufficiente, dunque a cuncepzione di circuiti pò procedere da i bisogni di a cuncepzione elettrica senza esse interferita da fattori oggettivi. L'amplificatore di putenza indipendente hè beneficu per e prestazioni stabili di u circuitu.
In terzu locu, per i diffusori cù amplificatori di putenza integrati, l'aria in a scatula vibra constantemente, pruvucendu a risonanza di a scheda PCB di l'amplificatore di putenza è di i cumpunenti elettronichi, è a vibrazione di i condensatori è di altri cumpunenti serà riprodotta in u sonu, risultendu in rumore. Inoltre, u diffusore avarà ancu effetti elettromagnetichi, ancu s'ellu hè un diffusore cumpletamente antimagneticu, ci serà una perdita magnetica inevitabile, in particulare u woofer enorme. I cumpunenti elettronichi cum'è i circuiti stampati è i circuiti integrati sò affettati da a perdita di flussu magneticu, chì interferisce cù a corrente in u circuitu, risultendu in un sonu di corrente interferente.
Inoltre, i diffusori cù un cuncepimentu di amplificatore di putenza indipendente utilizanu u metudu di cuntrollu di u cabinet di l'amplificatore di putenza, chì libera assai u piazzamentu di u subwoofer è risparmia spaziu preziosu nantu à u desktop.
À propositu di i vantaghji di tanti amplificatori di putenza indipendenti, in fatti, si pò riassume in una frase: sè ùn si cunsidereghja micca a dimensione, u prezzu, ecc., è si cunsidereghja solu l'effettu d'usu, allora l'amplificatore di putenza indipendente hè megliu cà u disignu di l'amplificatore di putenza integratu.
Data di publicazione: 14 di ghjennaghju di u 2022