Chì sò i parlanti attivi è i parlanti passivi

Altoparlanti passivi:

U diffusore passivu hè un diffusore chì ùn hà micca una fonte di guida in u diffusore, è cuntene solu a struttura di a scatula è u diffusore. Ci hè solu un simplice divisore di frequenza alta-bassa in l'internu. Stu tipu di diffusore hè chjamatu diffusore passivu, chì hè ciò chì chjamemu una grande scatula. U diffusore hà bisognu di esse alimentatu da un amplificatore, è solu a putenza di uscita di l'amplificatore pò spinghje u diffusore.

Demu un'ochjata à a struttura interna di i diffusori passivi.

L'altoparlante passivu hè custituitu da una scatula di legnu, un altoparlante subwoofer, un divisore, un cuttone internu chì assorbe u sonu è blocchi terminali di l'altoparlanti. Per pilotà l'altoparlante passivu, hè necessariu aduprà u filu di l'altoparlante è cunnette u terminale di l'altoparlante à u terminale di uscita di l'amplificatore di putenza. U vulume hè cuntrullatu da l'amplificatore. A selezzione di a fonte sonora è l'aghjustamentu di i toni alti è bassi sò tutti cumpletati da l'amplificatore di putenza. È l'altoparlante hè solu rispunsevule di u sonu. In a discussione di l'altoparlanti, ùn ci hè micca nota particulare, in generale sò altoparlanti passivi. L'altoparlanti passivi ponu esse abbinati cù diverse marche è diversi tipi di amplificatori di putenza. Pò esse una abbinazione più flessibile.

A listessa scatula, cù un amplificatore differente, a prestazione musicale ùn hè micca listessa. U listessu amplificatore cù una scatula di marca diversa, hà un gustu diversu. Questu hè u vantaghju di i diffusori passivi.

parlante passivu1(1)Unità driver ULF FS Import SUBWOOFER BIG POWER

Interlocutore Attivu:

I diffusori attivi, cum'è u nome implica, cuntenenu un'unità di putenza. Ci hè una fonte di putenza. Vale à dì, nantu à a basa di u diffusore passivu, l'alimentazione, u circuitu di l'amplificatore di putenza, u circuitu di sintonizazione è ancu u circuitu di decodifica sò tutti messi in u diffusore. I diffusori attivi ponu esse simpliciamente capiti cum'è integrazione di diffusori passivi è amplificatori.

Quì sottu guardemu a struttura interna di u parlante attivu.

L'altoparlante attivu include una scatula di legnu, un'unità di altoparlanti high-low è un cuttone fonoassorbente internu, una scheda di putenza interna è di amplificatore di putenza, è un circuitu di sintonizazione internu. In listessu modu, in l'interfaccia esterna, l'altoparlanti attivi è l'altoparlanti passivi sò ancu assai diffirenti. Siccomu l'altoparlante fonte integra u circuitu di l'amplificatore di putenza, l'input esternu hè di solitu una porta audio di 3,5 mm, una presa lotus rossa è nera, un'interfaccia coassiale o ottica. U signale ricevutu da l'altoparlante attivu hè un signale analogicu di bassa putenza è bassa tensione. Per esempiu, u nostru telefuninu pò accede direttamente à l'altoparlante fonte attraversu una linea di registrazione di 3,5 mm, è pudete gode di l'effettu sonoru scioccante. Per esempiu, a porta di uscita audio di l'urdinatore, o l'interfaccia lotus di u set-top box, ponu esse altoparlanti direttamente attivi.

U vantaghju di l'altoparlante attivu hè di caccià l'amplificatore, l'amplificatore occupa più spaziu, è u circuitu di l'amplificatore integratu di l'altoparlante attivu. Risparmia assai spaziu. L'altoparlante attivu, in più di a scatula di legnu, è ancu di a scatula di lega è altri materiali, u disignu generale hè più compactu. A causa di u fattu chì l'altoparlante fonte occupa u spaziu di a scatula, è u spaziu di a scatula hè limitatu, ùn pò micca integrà l'alimentazione è u circuitu tradiziunali, dunque a maiò parte di l'altoparlanti fonte sò circuiti amplificatori di classe D. Ci sò ancu uni pochi di altoparlanti di classe AB chì integranu u trasformatore di tensione è u calorimetru in l'altoparlanti fonte.

parlante passivu2(1)

 

parlante passivu3(1)

 

Serie FX Altoparlante Multifunzionale ALTOPARLANTE ATTIVU


Data di publicazione: 14 d'aprile 2023