1. Introduzione à i parlanti
Un altoparlante si riferisce à un dispositivu chì pò cunvertisce i signali audio in sonu. In termini simplici, si riferisce à l'amplificatore di putenza integratu in u cabinet di l'altoparlante principale o in u cabinet di u subwoofer. Dopu chì u signale audio hè amplificatu è processatu, l'altoparlante stessu riproduce u sonu per fà lu sunà. Diventa più grande.
L'altoparlante hè u terminale di tuttu u sistema sonoru. A so funzione hè di cunvertisce l'energia audio in energia sonora currispundente è di irradialla in u spaziu. Hè una parte estremamente impurtante di u sistema sonoru è hè rispunsevule di cunvertisce i signali elettrichi in signali acustici per e persone. U compitu di ascultà direttamente à l'arechje.
A cumpusizione di u parlante:
I parlanti in u mercatu sò di tutte e forme è culori, ma ùn importa micca quale sia, sò cumposti da duie parti basiche: uoratoreunità (chjamata unità Yangsheng) è u cabinet. Inoltre, a maiò parte di l'altoparlanti utilizanu almenu dui o dui Solu l'unità di altoparlanti sopra citate implementanu a cusì detta riproduzione di u sonu multicanale, dunque u crossover hè ancu una parte indispensabile. Benintesa, ci ponu ancu esse cuttone fonoassorbente, tubi invertiti, "tubi labirintici" piegati è altoparlanti rinforzati. Coste / pannelli di isolamento acustico rinforzati è altri cumpunenti, ma questi cumpunenti ùn sò micca indispensabili per alcun altoparlante. I cumpunenti più basi di un altoparlante sò solu trè parti: unità di altoparlante, cabinet è crossover.
Classificazione di i parlanti:
A classificazione di i diffusori hà diversi anguli è standard. Sicondu a struttura acustica di i diffusori, ci sò scatule ermetiche, scatule invertite (chjamate ancu scatule di riflessione di bassa frequenza), diffusori à radiatore passivu è diffusori di linea di trasmissione. A scatula inverter hè a corrente principale di u mercatu attuale; da a perspettiva di a dimensione è di u piazzamentu di i diffusori, ci sò scatule da terra è scatule da scaffale. A prima hè di dimensioni relativamente grande è di solitu hè piazzata direttamente nantu à a terra. Calchì volta, i pedi ammortizzanti sò ancu installati sottu à i diffusori. . A causa di u grande vulume di u cabinet è di a comodità di utilizà woofers più grandi è più numerosi, a scatula da u pianu à u tettu hà di solitu una migliore bassa frequenza, un livellu di pressione sonora di uscita più altu è una forte capacità di carica di putenza, dunque hè adatta per zone d'ascolta più grande o esigenze più cumplete. A scatula da scaffale hè di dimensioni ridotte è di solitu hè piazzata nantu à un treppiede. Hè carattarizata da un piazzamentu flessibile è ùn occupa micca spaziu. Tuttavia, per via di u vulume di a scatula è di a limitazione di u diametru è di u numeru di woofers, a so bassa frequenza hè generalmente più bassa di quella di una scatula da terra, è a so putenza di trasportu. È u livellu di pressione sonora di uscita hè ancu più chjucu, ciò chì hè adattatu per l'usu in un ambiente d'ascolta più chjucu; secondu a stretta larghezza di banda di a riproduzione, ci sò altoparlanti à banda larga è altoparlanti à banda stretta. A maiò parte di l'altoparlanti sò cuncepiti per copre a banda di frequenza u più larga pussibule in un altoparlante à banda larga. U tipu più cumunu di altoparlanti à banda stretta hè u subwoofer (subwoofer) chì hè apparsu cù l'home theater, chì hè adupratu solu per restaurà a frequenza ultra bassa à una banda di frequenza assai stretta; secondu s'ellu ci hè un amplificatore di putenza integratu, pò esse divisu in altoparlanti passivi è altoparlanti attivi, i primi ùn anu micca un amplificatore integratu è i secondi ne anu. Attualmente, a maiò parte di l'altoparlanti domestici sò passivi, ma i subwoofer sò generalmente attivi.
2. Introduzione à l'audio
U sonu si riferisce à i soni diversi da u linguaghju umanu è a musica, cumpresi i soni di l'ambiente naturale, i soni di l'animali, i soni di e macchine è di l'arnesi, è vari soni pruduciuti da l'azzioni umane. L'audio include probabilmente un amplificatore di putenza, apparecchiature periferiche (cumpresi compressore, effettore, equalizzatore, VCD, DVD, ecc.), altoparlanti (altoparlanti, altoparlanti), mixer, microfonu, apparecchiature di visualizzazione, ecc. si aghjunghjenu à un inseme. Frà questi, l'altoparlanti sò dispositivi di uscita sonora, altoparlanti, subwoofer, ecc. Un altoparlante include trè altoparlanti, altu, bassu è mediu, trè ma micca necessariamente trè. A storia di u sviluppu di a tecnulugia pò esse divisa in quattru tappe: tubi elettronichi, transistor, circuiti integrati è transistor à effettu di campu.
Cumponenti audio:
L'equipaggiu audio include probabilmente amplificatori di putenza, equipaggiamenti periferichi (cumpresi compressori, effetti, equalizzatori, eccitatori, ecc.), altoparlanti (altoparlanti, altoparlanti), mixer, fonti sonore (cum'è microfoni, strumenti musicali, VCD, DVD) dispositivi di visualizazione È cusì via, aghjunghjenu finu à un inseme. Frà elli, l'altoparlanti sò dispositivi di output audio, altoparlanti, subwoofer, ecc. Un altoparlante include trè tippi di altoparlanti, altu, bassu è mediu, ma micca necessariamente trè.
Data di publicazione: 30 d'aostu 2021