In l'apparecchiature audio, a sensibilità di l'apparecchiature di l'altoparlanti hè chjamata a so capacità di cunvertisce l'elettricità in sonu o u sonu in elettricità.
Tuttavia, u livellu di sensibilità in i sistemi audio di casa ùn hè micca direttamente ligatu o influenzatu da a qualità di u sonu.
Ùn si pò micca suppone simpliciamente o eccessivamente chì più alta hè a sensibilità di un altoparlante, megliu hè a qualità di u sonu. Benintesa, ùn si pò micca nigà direttamente chì un altoparlante cù bassa sensibilità deve avè una qualità di u sonu scarsa. A sensibilità di un altoparlante piglia di solitu 1 (watt, W) cum'è putenza di u signale d'entrata. Pone u microfonu di prova à 1 metru direttamente davanti à l'altoparlante, è per un altoparlante à duie vie à gamma cumpleta, mette u microfonu in mezu à e duie unità di l'altoparlante. U signale d'entrata hè un signale di rumore, è u livellu di pressione sonora misuratu in questu mumentu hè a sensibilità di l'altoparlante.
Un altoparlante cù una risposta in frequenza larga hà una forte putenza espressiva, l'alta sensibilità facilita a riproduzione sonora, l'alta putenza u rende relativamente stabile è sicuru, cù curve equilibrate è una cunnessione di fase ragionevule è adatta, chì ùn causerà distorsioni per via di u cunsumu energeticu internu. Dunque, pò riproduce veramente è naturalmente diversi soni, è u sonu hà un forte sensu di gerarchia, bona separazione, luminosità, chiarezza è dolcezza. Un altoparlante cù alta sensibilità è alta putenza ùn hè micca solu faciule da trasmette, ma soprattuttu, u so livellu massimu di pressione sonora in un intervallu di statu stabile è sicuru pò "sopraffare a folla", è u livellu di pressione sonora necessariu pò esse ottenutu senza richiede troppa putenza per guidà.
Ci sò parechje marche cunnisciute di altoparlanti d'alta fedeltà nant'à u mercatu, ma a so sensibilità ùn hè micca alta (trà 84 è 88 dB), perchè l'aumentu di a sensibilità vene à u costu di una distorsione crescente.
Dunque, cum'è un diffusore d'alta fedeltà, per assicurà u gradu di ripruduzzione di u sonu è a capacità di ripruduzzione, hè necessariu riduce alcuni requisiti di sensibilità. In questu modu, u sonu pò esse equilibratu naturalmente.
Monitor di scena attivu M-15AMP
Più alta hè a sensibilità di u sistema sonoru, megliu hè, o hè megliu ch'ella sia più bassa ?
Più alta hè a sensibilità, megliu hè. Più alta hè a sensibilità di l'altoparlante, più altu hè u livellu di pressione sonora di l'altoparlante sottu à a listessa putenza, è più forte hè u sonu emessu da l'altoparlante. U livellu di pressione sonora generatu da u dispusitivu à una certa pusizione à un certu livellu d'ingressu (putenza). Livellu di pressione sonora = 10 * putenza logarítmica + sensibilità.
In fondu, per ogni radduppiamentu di u livellu di pressione sonora, u livellu di pressione sonora aumenta di 1dB, ma per ogni aumentu di 1dB di sensibilità, u livellu di pressione sonora pò aumentà di 1dB. Da questu, si pò vede l'impurtanza di a sensibilità. In l'industria audio prufessiunale, 87dB (2,83V/1m) hè cunsideratu un parametru di fascia bassa è generalmente appartene à altoparlanti di piccule dimensioni (5 pollici). A sensibilità di altoparlanti megliu supererà i 90dB, è alcuni ponu ghjunghje sopra i 110. In generale, più grande hè a dimensione di l'altoparlante, più alta hè a sensibilità.
Altoparlante à doppia gamma cumpleta
Data di publicazione: 28 di lugliu di u 2023