Introduzione di u prugettu
In Heze, Shandong, a vita notturna di i trendsetters hà passatu per più di una pussibilità, ma l'emergenza di Bunidi PARTY • K hà definitu direttamente un novu puntu di riferimentu per l'intrattenimentu urbanu. Questa ùn hè micca solu una destinazione di karaoke, ma ancu un spaziu di moda chì integra l'estetica cinese è u carnavale mudernu, chì permette à ogni ghjucadore chì entra di immergesi in un pianeta felice di soni è culori intrecciati.
A carta auditiva di u carnavale di e vacanze
U charme di i festivali di musica ùn hè micca solu di spettaculi nantu à u palcuscenicu, ma ancu di una sperienza di vita di libertà, spartera è immersione.
Festa di carnevale di scontru di culori à tema di u ciberspaziu
Ogni stanza privata in Bunidi hè un campu sensoriale di "Cyber di u Futuru" è di "Fascino Cinese" chì sò schiacciati è rimodellati: cornici di finestre intagliate avvolte in strisce di luce neon fluenti, muri testurizati da inchiostru chì si scontranu cù e linee metalliche fredde è taglienti, fascino tradiziunale chì si riflette à traversu a cupola di u specchiu, è luci neon fluide chì si intreccianu in una "talpa di cinabru ciberneticu". A disposizione di e stanze private nasconde idee ingegnose: e piccule stanze induve si riuniscenu l'amichi sò incrustate cù griglie luminose in stile cabina, cum'è scatule private "spostate" da future navi spaziali; A cupola di u specchiu di a sala di festa rifrange ripetutamente a striscia di luce circulare, avvolta in cuscini di vellutu ricamati cù motivi scuri cinesi, è a sensazione meccanica fredda è dura hè neutralizzata delicatamente da tessuti morbidi è caldi. Ogni locu emana un sensu di "blockbuster istantaneu", dendu à a riunione un sensu di ceremonia.
Una doppia festa sensoriale di moda è audizione
▼Bunidi PARTY K ▼
Diversi disinni di spaziu equilibranu a privacy è l'atmosfera, injectendu un stile squisitu in ogni spaziu, da e piccule sale di riunione à e sale di festa. Quì, ogni riunione porta un sensu di ceremonia, è ogni apertura diventa un'esperienza chì vale a pena di esse registrata.
Sala di Festa "Arma Esclusiva" X-15C
A cunfigurazione di u sonu hè u requisitu fundamentale per l'appassionati di karaoke - cù u sustegnu di u sistema di amplificazione di u sonu Lingjie TRS, inietta un sonu crescente è energia di culore in u Bunidi PARTY • K, rendendu ogni sperienza di cantu una festa auditiva immersiva. Adattatu à u grande spaziu di e sale di festa, l'altoparlante principale adotta l'altoparlante di divertimentu X-15C + subwoofer passivu MG, cù tecnulugia à bassa distorsione per bluccà a qualità di u sonu pura. L'ampia risposta dinamica pò catturà l'emozioni esplosive è delicate di u rock, è l'ampia gamma permette un cambiamentu senza soluzione di continuità trà a musica di fondu è e voci di karaoke; Assuciatu à u cuntrollu prufessiunale di e periferiche elettroniche TRS, u campu sonoru copre ogni angulu. Durante u carnavale, u bassu scuzzuleghja u core, è quandu si canta ligeramente, e voci sò trasparenti cum'è s'elle sussurrassinu à l'arechja.
Adattazione di a stanza tematica - Serie ESO
Per rende u cantu più vividu è culuritu, l'unità d'espansione principale di a serie EOS, cù u so design compactu è a so direzionalità precisa, ottene una larga cupertura è distribuisce uniformemente u sonu in ogni angulu, adattandosi à l'ambiente acusticu di altre stanze private. Cù u sustegnu di unità d'alta frequenza impurtate, a frequenza media hè piena è delicata, è l'alta frequenza hè chjara è trasparente. Ch'ella sia a riproduzione vocale durante u karaoke o a creazione di l'atmosfera di a musica di fondu, pò trasmette una vera è ricca struttura musicale, rendendu l'ascolta un piacè.
Bunidi PARTY • K s'impegna à a vostra felicità.
À Bunidi PARTY • K, ùn solu furnimu spaziu è equipaggiamenti, ma creemu ancu una sperienza sensoriale cumpleta. Queste sò e nuove coordinate di a vita notturna di Heze, una scena di moda chì risuona cù a musica, l'estetica è i raduni. Vi invitemu quì, aduprendu u sonu cum'è mezu, cantendu per scuntrà l'amichi, immergenduvi in ogni mumentu di festa spensierata.
Data di publicazione: 12 dicembre 2025