Vantaghji di i parlanti integrati

1.Altoparlanti integrati sò fatti cù moduli integrati.I tradiziunali sò fatti cù uni pochi di circuiti d'allargamentu è di filtru di putenza.

Altoparlanti integrati
2. U woofer di i parlanti incrustati hè carattarizatu da un trattamentu bionicu di materiale polimeru unicu injected polimeru per furmà un diafragma flat-panel cù una struttura tridimensionale disordinata.U pesu estremamente ligeru permette di ottene una bona stabilità cù perdite interne ideali è un modulu elasticu elevatu, chì basicamente elimina l'oscillazioni split.
3. U parlante incrustatu adopta un sistema di propulsione putente cù un diametru di magnete aerospaziale di ferrite di stronzio di 80 mm, una bobina vocale di bobina d'aluminiu rivestita d'argentu-ramu, una sospensione d'alta linearità è un quadru d'alta resistenza, in modu chì u woofer pruduce una prufundità. sonu.è a risposta di frequenza d'altu livellu.
4. Recessed speaker Stu tweeter d'altu rendiment incorpora l'excellenti proprietà di titaniu è di sita, un materiale ligeru è elasticu chì furnisce liscia alta frequenza necessaria alta putenza.E linee nervose è i picculi corni permettenu un posizionamentu più precisu à alta frequenza è un tonu più dolce.

Livellu massimu di pressione sonora
Mudellu: QR-8.2R
Composizione unità: LF: 8"x1, HF: 1"x2
Potenza nominale: 120 W
Potenza di amplificatore cunsigliatu: 150W
Impedenza: 8Ω
Gamma di frequenza: 65Hz-21KHz
Sensibilità: 92 dB
Livellu massimu di pressione sonora:99 dB
Materiale di a scatula: cumpunenti di plastica stampata
Maglia di a superficia di a scatula: maglia di ferru bianca resistente à a polvera
Pittura di superficia: pittura bianca matta ecologica
Dimensione di u produttu (WxH): 280 * 220 mm
Pesu netu: 3 kg
Dimensione di u foru: 255 mm
Applicazioni: Sistemi di cinema, sale di cunferenza, uffizii, sistemi di musica cummerciale, sale di ricezione, chiese, magazzini, centri commerciali


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022