Cum'è un strumentu impurtante in u teatru in casa, chì sò i requisiti basi chì l'audio deve risponde?Cumu pianificà u teatru in casa hè adattatu?

L'audio hè essenzialmente un strumentu di rinforzu di u sonu per i teatri.In u prucessu di vede un filmu, l'esperienza di ascolta hè ancu assai impurtante.Allora in un bonu sistema di teatru, chì sò i requisiti basi per u sonu per scuntrà?

 CT SERIES 5.1/7.1 SISTEMA DI INTEGRAZIONE KARAOKE E CINEMA SET DI ALTOPARLANTI IN LEgnu PER TELEVISIONE CON FUNZIONE KARAOKE

Cum'è un rolu di supportu in u sistema di cinema, l'audio ùn pò micca "arrubà u limelight" è deve risponde à trè esigenze: u primu hè di ripruduce u sonu, u sicondu hè di localizà u sonu, è u terzu hè di restaurà a verità.

A ripruduzzione di u sonu si riferisce à a decodificazione è u rinfurzamentu di u sonu, vale à dì, u sonu in l'alimentazione hè riprodotta per mezu di u decoder, l'amplificatore di putenza è i parlanti.

Posizionamentu di u sonu, se i parlanti di i parlanti HIFI ùn sò micca abbastanza boni, serà difficiule di furmà una pusizione precisa trà dui parlanti.In i teatri di casa, ci sò generalmente parlanti di cinque pusizioni, in particulare quellu in u canali centru, chì ponu localizà accuratamente u sonu.avè un rolu maiò.

 

CT SERIES 5.1/7.1 SISTEMA DI INTEGRAZIONE KARAOKE E CINEMA SET DI ALTOPARLANTI IN LEgnu PER TELEVISIONE CON FUNZIONE KARAOKE

In quantu à l'ambiente di l'applicazione in casa, i requisiti per i parlanti ùn sò micca assai elevati.A tecnulugia muderna di parlante è parlante hè faciule d'avè, sempre chì e frequenze alte, medie è bassu ponu esse sviluppate cumpletamente.U prezzu altu pò esse in a parte di u cabinet, l'aspettu chic o i materiali d'alta qualità, ancu s'ellu ùn hà micca una relazione diretta cù l'effettu di u sonu, ma pò dà à a ghjente a sensazione chì sona bè.

 

Cumu pianificà un cinema in casa

Home theater hè un prughjettu sistematicu, chì esige un bonu pianu quadru.Per esempiu, un cinema in casa hè un sistema multi-canale, è i fili di parlante anu da esse incrustati in anticipu durante a decorazione.Per una casa chì hè stata rinnuvata, i fili di parlante ùn ponu micca andà in terra.Pò esse fattu?E invece di utilizà una soundbar?Se vulete un sensu megliu di l'esperienza, ùn hè definitu micca pussibule, perchè l'effettu di u muru di l'eco in quantu à a putenza è a qualità di u sonu ùn hè micca assai bonu, perchè pudete piglià a manera di u "cielu andendu" per urganizà.

Pruvate di sceglie un spaziu più grande per u teatru di casa, cum'è u salottu.U più grande u spaziu, u più grande u schermu chì pò esse fattu, u più còmuda u layout di machini è equipaggiu, è l 'effetti audio-visivi più chocante.

 

U spaziu di sperienza integrata di u filmu-K creatu da Lingjie Audio hè una cullizzioni di tettu di celu stellatu di fantasia, cortina trasparente di u sonu, cuntrollu intelligente, acustica di tutta a casa, proiettore di focu curtu, audio KTV superiore, cinema Dolby 5.1 + migliaia di alta definizione. risorse di film.U novu stilu mudernu cunfortu hè perfettamente integratu cù a tecnulugia muderna cunvene per sperimentà modi di divertimentu di alta qualità è diversificati.Hè assai difficiuli di pianificà è di disignà un set di cinema in casa da sè stessu.E cose prufessiunali sò rimesse à e persone prufessiunali.Sceglite Lingjie per risolve tutti i prublemi di pianificazione è installazione per voi.


Tempu di Postu: Aug-29-2022