Cause cumuni di Burnout di parlanti audio (Part 2)

5. Instabilità di tensione in situ

A volte, a tensione in a scena fluttua da alta à bassa, chì ancu pruvucarà u parlante per brusgià.A tensione inestabile provoca i cumpunenti à brusgià.Quandu a tensione hè troppu alta, l'amplificatore di putenza passa troppu tensione, chì pruvucarà u parlante à brusgià.

altoparlante audio(1)

6.Mixed usu di differente amplificatori putenza

EVC-100 Trs Amplificatore Karaoke Professionale

EVC-100 Trs Amplificatore Karaoke Professionale

 

In l'ingenieria, ci hè spessu una tale situazione: l'amplificatori di putenza di diverse marche è mudelli sò mischiati.Ci hè un prublema chì hè facilmente trascuratu - u prublema di a sensibilità di input di l'amplificatore di putenza.Ci hè un altru prublema chì hè spessu trascuratu, vale à dì, l'amplificatori di putenza di u stessu putere è mudelli diffirenti pò avè tensioni di sensibilità inconsistenti.

FU-450 Amplificatore di putenza mixer digitale professionale

FU-450 Amplificatore di putenza mixer digitale professionale

 

Per esempiu, a putenza di output di dui amplificatori di putenza hè 300W, a sensibilità d'ingressu di l'amplificatore di putenza A hè 0.775V, è a sensibilità di input di l'amplificatore di putenza B hè 1.0V, allora se i dui amplificatori di putenza ricevenu u stessu signalu à u stessu tempu. , quandu a tensione di signale righjunghji 0.775V, A amplificatore di putenza outputs Hè ghjuntu à 300W, ma l'output di l'amplificatore di putenza B hà righjuntu solu 150W.Cuntinuà à aumentà u livellu di u signale.Quandu a forza di u signale hà righjuntu 1.0V, l'amplificatore di putenza A hè stata sovraccaricata, è l'amplificatore di putenza B hà ghjustu righjuntu a putenza di output nominale di 300W.In un tali casu, certamenti pruvucarà danni à l'unità di parlante cunnessu à u segnu di sopracarga.

 

Quandu l'amplificatori di putenza cù a stessa putenza è diverse tensioni di sensibilità sò mischiati, u livellu di input di l'amplificatore di putenza cù alta sensibilità deve esse attenuatu.L'unificazione pò esse ottenuta aghjustendu u livellu di output di l'equipaggiu front-end o riducendu u potenziometru d'ingressu di l'amplificatore di putenza cù alta sensibilità.

E-48 China Marchi di amplificatori prufessiunali

E-48 China Marchi di amplificatori prufessiunali

 

Per esempiu, i dui amplificatori di sopra sò amplificatori di putenza di output 300W, a tensione di sensibilità di unu hè 1.0V, è l'altru hè 0.775V.À questu tempu, riduce u nivellu di input di l'amplificatore 0.775V da 3 decibels o girate a maneta di livellu di l'amplificatore Mettelu in a pusizione -3dB.À questu tempu, quandu i dui amplificatori entranu u stessu signalu, a putenza di output serà a stessa.

7.U grande signale hè disconnected istantaneamente

Processore digitale DSP-8600 Karaoke

Processore digitale DSP-8600 Karaoke

 

In KTV, parechje volte l'invitati in a scatula o u DJ anu un abitudine assai cattivu, vale à dì, tagliate canzoni o mute u sonu sottu pressione forte, soprattuttu quandu si ghjucanu Di, hè faciule fà chì a bobina di voce di u woofer si chjappà. o brusgià.

DAP-4080III China Karaoke Prucessore audio digitale prufessiunale

DAP-4080III China Karaoke Prucessore audio digitale prufessiunale

 

U signale audio hè ingressu à u parlante per mezu di u metudu attuale, è u parlante usa a forza elettromagnetica per spinghje u conu di carta per passà avanti è avanti per fà l'aria vibra in u sonu.Quandu l'ingressu di u signale hè tagliatu di colpu durante un muvimentu di grande scala, hè faciule fà a perdita di capacità di ricuperazione dopu chì u muvimentu righjunghji un certu livellu, cusì chì l'unità hè dannata.


Tempu di Postu: Nov-17-2022