Cumu sceglie un parlante d'alta qualità?

Per l'amatori di musica, hè assai necessariu avè un parlante d'alta qualità, cusì cumu sceglie?Oghje LingjieAudiosparterà dece punti cun voi:

1. Qualità di sonu
si riferisce à a qualità di u sonu.Hè cunnisciutu ancu timbre / fret, si riferisce micca solu à a qualità di u timbre, ma ancu à a clarità o fideltà di u sonu.Esempiu: Quandu valutemu a qualità di u sonu di un pezzu di l'equipaggiu audio, questu ùn hè micca significatu nantu à a so stratificazione è a so pusizione, ma significa chì sona cunfortu è durable.Un pezzu di l'equipaggiu audio cù una bona qualità di sonu hè cum'è una bona voce, chì face chì a ghjente ùn si stanchi mai di sente.

Audio
 
2. Tonu
si riferisce à u culore di u sonu.(Fundamental + overtone = timbre) Di sicuru, ùn pudemu micca vede u culore di u sonu, ma sente.Esempiu: U viulinu hè veramente caldu è friddu, u più caldu, u più dolce hè, è u più fretu, u più duru hè.A forma, a struttura è l'armunia determinanu u timbre.
3. A quantità è u cuntrollu di sensu altu, mediu, bassu è vulume
U sensu di u voluminu si riferisce à a dichjarazione chì ci sò più trebles è menu bassi.U cuntrollu si riferisce à u cuntrollu di l'equipaggiu, chì pò riflette i vantaghji è i svantaghji di l'equipaggiu audio.
4. Prestazione di u campu di u sonu
Un bonu campu di sonu mostra a sensazione chì dà à e persone:
1.Intimità (per esempiu: l'attore cumunicà cù l'audienza, espressivu);
2. Circundendu a scena.
5. Densità è pesu di u sonu
A bona densità di u sonu è u pesu, u sonu è i strumenti facenu chì a ghjente si senti più stabile, più solida è più reale.L'alta densità è u pesu pisanti dà à a ghjente un sensu di sente: i cordi sò viscosi è laxative, i strumenti di ventu sò grossi è pieni, è i soni di percussione vibranu in l'aria.
6. Trasparenza
Un bonu sensu di trasparenza hè suave è cristallu, chì farà chì l'arechje di a ghjente ùn sia micca stancu.A mala trasparenza darà à e persone a sensazione chì sò cuparti da una fina capa di nebbia.Ancu s'ellu ponu vede chjaramente, sò assai disturbanti, cum'è un raghju di u sole chì ferite l'ochji.
7. Layering
Si riferisce à se l'instrumentu musicale pò esse ripruduciutu chjaramente da l'intervallu trà a fila di fronte è a fila posteriore, vale à dì, avemu da sente u spaziu trà l'instrumentu musicale è l'instrumentu musicale.
8. Posizionamentu
Significa "fissà" a pusizione quì.Ciò chì avemu dumandatu era di "settà" e forme di l'instrumenti è a voce in una manera prominente è chjara.
9. Un sensu di vita
Hè l'altra parte di a risposta istantanea, u sensu di rapidità, è u cuntrastu di forza è debule.Ci permette di sente a musica assai vivace, micca morta.Questu hà assai di fà cù a musica hè bona o micca.
10. Imaging è sensazione fisica
Hè a capacità di cundensà l'audio è u video etereu in un solidu, vale à dì a capacità di mostrà u sensu tridimensionale di a voce umana è a forma di l'instrumentu musicale.
Ùn hè micca chì u sonu chì incontra i deci punti sopra deve esse di bona qualità.Per sceglie un sonu d'alta qualità, parechji fatturi anu da esse cunsideratu, è i deci punti sopra sò indispensabili.Inoltre, depende di u sonu di u sonu.U rapportu di grandezza di vucali è strumenti, etc. Ci sò parechji parlanti boni è cattivi in ​​u mercatu, è l'amichi chì cercanu un parlante d'alta qualità anu bisognu di passà più tempu è energia quandu sceglite.


Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022