Cumu prumove l'aghjurnamentu di l'industria audio prufessiunale?

1.Due à u grande sviluppu di l'algoritmi è u putere di computing in u campu di l'audio digitale, "audio spaziale" hà gradualmente sbulicatu da u laboratoriu, è ci sò sempre più scenarii d'applicazione in u campu di l'audio prufessiunale, l'elettronica di u cunsumu è l'automobile. .Ci sò più è più forme di produttu.

2.I metudi di implementazione di l'audio spaziale ponu esse divisu in trè categurie.U primu tipu hè basatu annantu à a ricustruzzione fisica precisa, u sicondu tipu hè basatu annantu à i principii psicoacustici è a ricustruzzione di a produzzione fisica, è u terzu tipu hè basatu nantu à a ricustruzzione di signali binaurali.I primi dui tipi d'algoritmi sò cumuni in u software o hardware di rendering di u sonu tridimensionale in tempu reale in u campu di u rinfurzamentu di u sonu prufessiunale, mentre chì in a post-produzione in u campu di a registrazione prufessiunale, sti trè algoritmi sò cumuni in u plug-in audio spaziale. ins di stazioni di travagliu audio digitale.

Audio prufessiunale (2)
Audio prufessiunale (1)

L'audio 3.Spatial hè ancu chjamatu sonu multidimensionale, sonu panoramicu o sonu immersivu.Attualmente, ùn ci hè micca una definizione stretta di sti cuncetti, cusì ponu esse cunsideratu cum'è cuncettu.In l'applicazione di prestazioni in tempu reale di u rinfurzamentu di u sonu, l'ingegneri spessu ùn seguitanu strettamente diversi algoritmi per applicà e regulazioni di piazzamentu di parlante di ripetizione, ma l'utilizanu secondu l'effettu live.

4. Attualmente, ci hè una certificazione "Dolby" in u campu di a produzzione di film è di riproduzione è sistemi di cinema in casa, è ci sò generalmente regulazioni di piazzamentu di parlante di sonu surround relativamente standardizatu è panoramichi in l'industria cinematografica, ma in u campu di prufessiunale. rinfurzamentu di u sonu In spettaculi in tempu reale cù esigenze tecniche relativamente elevate, u numeru è a piazza di parlanti ùn sò micca chjaramente stipulati, è ùn ci sò micca regulazioni simili in u campu di l'automobile.
5. In teatri cummirciali o teatri in casa, l'industrii o i fabricatori cunnessi in casa è in l'esteru anu digià un inseme di criteri di misurazione è metudi per misurà se u sistema è a riproduzione di u sonu risponde à i standard, ma cumu ghjudicà u spaziu quandu emergenu scenarii d'applicazione è varii. l'algoritmi emergenu senza fine?Ùn ci hè micca cunsensu o mezzu efficaci di misurà se un sistema di sonu hè "bonu".Dunque, hè sempre un prublema tecnicu assai valevule è una sfida difficiuli di stabilisce un inseme di specificazioni chì risponde à i criteri d'applicazione di u mercatu domesticu.
6. In a sustituzione domestica di l'algoritmi è i prudutti di hardware, i prudutti di l'audio di u cunsumadore è l'applicazioni di l'automobile sò in prima linea.In l'applicazione attuale in u campu di l'audio prufessiunale, i marchi stranieri sò superiori à e marche domestiche in quantu à a qualità di u sonu, l'algoritmi avanzati di trasfurmazione di u signale digitale, è a completezza è l'affidabilità di l'architettura di u sistema, cusì fermamente occupanu a maiò parte di u mercatu domesticu.
L'ingegneri di l'applicazioni in u campu prufessiunali anu guadagnatu una ricchezza di pratica è accumulazione di tecnulugia in l'ultimi anni di custruzzione di locu è prusperi spettaculi live.In u stadiu di a tecnulugia è l'aghjurnamentu industriale, duvemu avè una cunniscenza in prufundità di i metudi di trasfurmazioni di signali digitale è e teori di l'algoritmu, è altri Solu da attente à a tendenza di sviluppu di l'industria audio pudemu avè un cuntrollu più forte nantu à l'applicazione tecnica. livellu.
7.U campu di l'audio prufessiunale ci vole à aduprà diverse cunversione di livellu è diversi aghjustamenti di l'algoritmu in sceni assai cumplessi, è à u stessu tempu per prisentà l'espressività è l'appellu di a musica à l'audienza quant'è pussibule senza distorsioni.Ma spergu chì, mentri attente à i prudutti stranieri high-tech è stranieri high-end, avemu da guardà in daretu è attente à e nostre cumpagnie lucali in una manera puntuale.Hè a nostra propria tecnulugia di parlante solida è u cuntrollu di qualità strettu?, Sia i paràmetri di prova sò serii è standard.
8. Solu da earnestly attente à l'accumulazione di tecnulugia è iterazione è mantenendu cù u ritmu di l'aghjurnamentu industriale di i tempi pudemu cuntinuà à sviluppà in l'era post-epidemica è usher in sfondate in e forze di nova tecnulugia, è compie un sfondate in u tempu. campu audio prufessiunale.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022