A storia di sviluppu di a tecnulugia di u sonu.

A storia di sviluppu di a tecnulugia di u sonu pò esse divisa in quattru tappe: tubu, transistor, circuit integratu è transistor effettu di campu.

In u 1906, l'American de Forrest hà inventatu u transistor di vacuum, chì hà pionnieru a tecnulugia elettro-acustica umana.Bell Labs hè statu inventatu in 1927. Dopu à a tecnulugia di feedback negativu, u sviluppu di a tecnulugia audio hè intrutu in una nova era, cum'è l'amplificatore Williamson hà utilizatu successu a tecnulugia di feedback negativu per riduce assai a distorsione di l'amplificatore à l'anni 1950, u sviluppu di l'amplificatore di tubu hà righjuntu unu di i periodi più eccitanti, una varietà di amplificatori di tubu emergenu senza fine.Perchè u culore di sonu di l'amplificatore di tubu hè dolce è tondu, hè sempre preferitu da i dilettanti.

In l'anni 1960, l'emergenza di transistor hà fattu u vastu numeru di dilettanti di l'audio entra in un mondu audio più largu.L'amplificatori di transistor anu e caratteristiche di timbru delicatu è in muvimentu, distorsione bassa, risposta di frequenza larga è gamma dinamica.

In u principiu di l'anni 1960, i Stati Uniti anu introduttu circuiti integrati, chì sò novi membri di a tecnulugia audio.In u principiu di l'anni 1970, i circuiti integrati sò stati ricunnisciuti gradualmente da l'industria di u sonu per via di a so alta qualità, prezzu bassu, pocu voluminu, parechje funzioni è cusì.Finu à avà, i circuiti integrati audio di film grossu è i circuiti integrati di amplificatori operativi sò stati largamente usati in i circuiti audio.

In a mità di l'anni 1970, u Giappone hà pruduciutu u primu tubu di raccomandazione di travagliu di effettu di campu.Perchè u tubu di putenza di l'effettu di u campu hà e caratteristiche di un tubu elettronicu puru, un culore di tonu densu è dolce, è una gamma dinamica di 90 dB, THD < 0,01% (100KHZ), hè prestu diventatu populari in l'audio.In parechji amplificatori oghje, i transistori à effettu di campu sò usati cum'è u risultatu finali.

elettroacustica 1 (1)

 Bass impurtatu ULF Adatta per Prughjettu

elettroacustica 2 (1)

12-inch Full Range Entertainment Speaker


Postu tempu: Apr-20-2023