A diferenza principale trà l'audio KTV prufessiunale è l'audio KTV è cinema in casa

A diferenza trà l'audio KTV prufessiunale è u KTV è u cinema di casa hè chì sò usati in diverse occasioni.

I parlanti di casa KTV è cinema sò generalmente usati per a riproduzione in casa in casa.Sò carattarizati da un sonu delicatu è morbidu, un aspettu più dilicatu è bellu, micca un altu livellu di pressione di u sonu di riproduzione, un cunsumu d'energia relativamente bassu, è una piccula gamma di trasmissione di sonu.U tempu di travagliu cuntinuu hè più cortu di quellu di i lochi prufessiunali, è a perdita di l'equipaggiu hè più chjuca.

L'audio prufessiunale in generale si riferisce à i posti di divertimentu prufessiunale cum'è KTV self-service, sale di karaoke, teatri, sale di cunferenza è stadi.Sicondu diversi posti, diverse esigenze di sonu, dimensione di u locu è altri fattori, cunfigurate soluzioni di sistema di sonu per i diversi posti

In generale, l'audio prufessiunale hà alta sensibilità, alta pressione di sonu di riproduzione, bona forza è alta putenza.Comparatu cù l'audio in casa, a so qualità di sonu hè più dura è u so aspettu ùn hè micca assai delicatu.In ogni casu, u rendiment di i parlanti di monitor in audio prufessiunale hè simile à quellu di l'audio di casa, è u so aspettu hè generalmente più squisitu è ​​compactu, cusì stu tipu d'audio di monitor hè spessu usatu in sistemi audio Hi-Fi di casa.

A diferenza principale trà l'audio KTV prufessiunale è l'audio KTV è cinema in casa

Cunfigurazione audio di casa KTV è cinema

1. Biblioteca di canzoni è filmi: a fonte di canzoni è filmi KTV.U software di video VOD è Internet sò cumunimenti usati in sistemi di casa.

2. L'equipaggiu di amplificazione: Per pudè lancià in modu efficace un altoparlante per pruduce u sonu, l'uscita di u signale da a fonte di u sonu deve generalmente esse amplificata.L'attrezzatura di amplificazione cumuni attuale hè un amplificatore di putenza AV.Famiglie cù esigenze più elevate per tutta l'atmosfera di u campu di u sonu, seranu utilizati amplificatori di putenza relativamente prufessiunali.

3. L'equipaggiu di ripruduzzione di u sonu: a scatula di sonu, a prestazione di quale affettarà direttamente l'effetti di cantu è di ascolta.

4. Linea di cunnessione: cumpresa a linea di cunnessione da a fonte audio à l'amplificatore di putenza è a linea di cunnessione da l'amplificatore di putenza à u parlante.

A distinzione di a qualità di u sonu

A qualità di u sonu di i parlanti hè assai impurtante.A qualità di u sonu determina l'effettu generale di KTV è u so impattu nantu à u corpu è a mente di e persone.Pò fà chì l'umore di e persone ghjunghje à un statu armoniu, è u corpu è a mente di e persone anu ancu a sublimazione di a salute.Dunque, a qualità di u sonu hè cum'è a qualità di a salute di e persone.

A bona qualità di u sonu dà à e persone una sensazione immersiva.Stu sintimu hè un toccu da a prufundità di l'ànima, da a parte più autentica di a persona, è u sensu chì porta à a ghjente hè un scossa à l'ànima.

Esigenze di l'equipaggiu audio

L'ultimu scopu di u sistema di sonu KTV è cinema in casa hè di ottene l'effetti ideali di cantu è filmu, cum'è l'effetti sonori di un cinema in casa.Ma a famiglia hè sfarente da u cinema.Dunque, l'effetti acustici necessarii per apprezzà u sonu di i filmi di diverse nature sò diffirenti.Per cantà, hè necessariu di restaurà currettamente a voce umana, per chì i cantanti anu un sensu rilassatu è còmode di cantà.Per vede i filmi, hè necessariu un sensu di prisenza è avvolgimentu cù effetti sonori.In più di i requisiti relativamente elevati per l'equipaggiu, u sistema audio di casa KTV & cinema high-end hà una relazione assai impurtante cù a so stallazione è a debugging.

L'equipaggiu audio KTV prufessiunale hà esigenze elevate per l'utilizatori, chì hà una bona cunniscenza di a funzione è l'usu di vari equipaghji, hà una cunniscenza teorica prufessiunale, una capacità d'ascolta precisa, un forte livellu di debugging, è enfatiza a diagnostica di difetti è e capacità di risoluzione di problemi..Un sistema di sonu KTV prufessiunale cù un disignu raghjone ùn deve micca solu focalizà nantu à u disignu è a debugging di u sistema elettroacusticu, ma deve cunsiderà l'ambiente di propagazione di u sonu attuale è fà una sintonizazione precisa in situ.Dunque, a difficultà si trova in u disignu è u debugging di u sistema.


Tempu di Postu: Feb-21-2022