Chì hè a vostra opinione nantu à e marche domestiche è straniere?

TRS AUDIO CHINA

 

Da a perspettiva di l'imprese lucali è u sviluppu à longu andà, u mercatu futuru serà definitu duminatu da e marche domestiche;da una perspettiva cummerciale, dipende s'ellu ci sò prudutti iterabili in u vostru campu;da una perspettiva industria, in u segmentu teatru, hè sempre impurtatu Brand world.In my opinion, u mercatu domesticu deve esse u mainstream in u futuru.Questu hè irreversibile, hè solu questione di tempu.

 

 Quandu sò intrutu in l'industria in u 2004,equipamentu domesticu era basicamente micca cumpetitivu;dopu à i Ghjochi Olimpichi di u 2008, i marchi domestici anu finalmente guadagnatu un postu fermu è diventanu famosu in u campu di u rinfurzamentu di u sonu di u stadiu;ma dopu à più di deci anni, i vantaghji di e marche domestiche sò di novu.svaniscendu.Spergu chì e marche domestiche ponu piglià in seriu è ùn rinunzià micca l'oppurtunità.

 

 In a selezzione di l'equipaggiu, i mo esigenze più basi sò stabilità è cunvenzione.U timbre di parlanti in casa è in l'esteru ùn hè micca assai sfarente à l'oghje.

 

 Cum'è l'invitati distinti anu dettu, i marchi domestici sò quasi uguali à i marchi impurtati in certi aspetti.In quantu à l'influenza è l'appellu, finu à chì e marche domestiche cuntinueghjanu à spiegà è travaglià dura, crede chì un ghjornu puderanu tene u ritmu cù e marche impurtate.Inoltre, parechji invitati anu ancu speranze per u futuru di l'industria.

 

TRS AUDIO CHINA1

TRS AUDIO CHINAhè una marca di Foshan Lingjie Pro Audio Co., Ltd, truvata in u 2003. Hè una impresa d'alta tecnulugia chì integra R&D è pruduzzione distage prufessiunale, sala di cunferenza èaudio KTV.Hè impegnatu à furnisce l'eccellenza in marca, qualità è servizii prufessiunali.

TRS AUDIO CHINA2
TRS AUDIO CHINA3

TRS AUDIO CHINAhè statu largamente ricunnisciutu da l'utilizatori in casa è à l'esteru per u so principiu cummerciale prufessiunale, dedicatu, onestu è innovativu, prudutti di costu-efficace, strategie di mercatu strette è standardizzate, è serviziu post-vendita cumpletu è pensativu.Copertura di prudutti, servizii è soluzioniequipamentu audio karaoke, equipamentu audio prufessiunale, miscelatorièequipamentu perifericuè altri campi.I punti di vendita è di serviziu anu cupertu a maiò parte di pruvince è cità in Cina, è parechji paesi è regioni in u mondu, è sò impegnati à furnisce i clienti cù un serviziu veloce è d'alta qualità.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022