Da induve vene u sistema di sonu Artikal?

Artikal Sound System hè un gruppu di reggae di Delray Beach, Florida.Unisce a musica di radiche è a voce femminile liscia, a banda rapprisenta purtendu amore, bona vibrazione è un umore di ballu induve andanu.

 Una bona banda hà ancu bisognu di u sustegnu da un inseme di un bonu sistema audio prufessiunale.

 Quì andemu, un eccellente sistema audio prufessiunale di spettaculu live cum'è seguente:

 Altoparlante principale: Line array G-10/20

I parlanti di linea di serie G anu un altu rendimentu, alta putenza, alta direttività, multi-purpose è cuncepimentu di armadiu assai compactu, Cù un woofer di neodimio di alta qualità da 10 o doppia 10 pollici (bobina vocale 75 mm), 1 × 3 pollici (voce 75 mm). coil) modulu di cunduttore di cumpressione treble, chì hè l'ultimu pruduttu di Lingjie Audio in u sistema di prestazione prufessiunale.CùG10B/G20B, G18SUB

pò esse cumminati in un sistema di rendiment chjuchi è mediu.L'armadiu di a serie G hè fattu di plywood d'alta densità, è u so aspettu hè spruzzatu cù pittura di poliurea nera solida per sustene e cundizioni più esigenti.A rete d'acciaio di l'armadiu hè finita da un revestimentu in polvere di qualità cummerciale cù resistenza à l'acqua estremamente alta.A serie G hà prestazioni è flessibilità di prima classe, è pò ancu travaglià bè in una varietà di prughjetti diffirenti è prestazioni mobili.Hè certamente a vostra prima scelta per l'investimentu.

G18SUB

Supportu altoparlante:

FX-10/12

L'altoparlante di a serie FX hè un parlante multifunzione d'alta definizione di novu designu.sò stati lanciati trè specificazioni di parlanti full-range, chì includenu parlanti full-range 10-inch, 12-inch è 15-inch, dendu più scelte u sistema di rinforzu di u sonu, Per risponde à e caratteristiche di l'applicazione di "multi-occasione, multi - scopu ".Hà a capacità di restaurà i dettagli di u sonu à un altu gradu, è u sonu si senti grossu è vicinu à a faccia.Pò esse usatu cum'è un amplificatore principalu o ausiliariu (u cornu hè rotatu 90 gradi secondu i bisogni di a scena), è pò ancu esse usatu cum'è un monitoru di scena (Optional vicinu à u campu di l'angolo di copertura di u campu luntanu o di u campu di l'altru);à u listessu tempu, l'armadiu hè cuncepitu cù punti di pendenze nascosti in tutti i lati, è furnuti cù supporti di supportu di supportu, chì ponu risponde à i bisogni di l'impiccatu, u muru è u sustegnu;a pruduzzione di multistrati di compensatu compositu è ​​u prucessu di spruzzatura di pittura a base d'acqua ecologica facenu u cabinet più durable è anti-collisione.

M-12/15

Monitor di parlante:

M-12/15

◎M Series hè un altoparlante di monitoru prufessiunale di frequenza bidirezionale coassiale da 12-inch o 15-inch cù un divisore di frequenza precisu per computer integratu per a divisione di u sonu è u cuntrollu di equalizazione.

◎ U tweeter adopta un diafragma metallicu di 3-inch, chì hè trasparente è luminoso à frequenze alte.Cù l'unità di woofer di prestazione ottimizzata, hà una forza di proiezione eccellente è un gradu di fax.

◎ Disegnu speciale di scatula curvata, struttura di cumminazione di scatula forte, installazione è manipulazione convenienti è veloci.

◎ U corpu di a scatula hè fatta apposta di pittura di poliurea spray d'alta qualità, chì hè impermeabile, resistente à l'umidità, resistente à a luce è resistente à collisione.

◎ Stu parlante hè adattatu per tutti i tipi di centri di attività, sale di cunferenza, teatri multifunzionali, night club CUP è altri spazii di divertimentu, è ancu sistemi di monitoraghju di scena.

◎ In più di u dispositivu standard di appesu (accessori optional), ci sò buchi di tromba di metallu in u fondu di a scatula per risponde à i bisogni di diversi lochi.

◎ Quandu hè necessariu un effettu di campu di u sonu più largu, pò esse usatu in cumminazione cù un parlante ultra-bassa frequenza per un megliu effettu di u campu di sonu.

M-12/15

 


Tempu di Postu: Aug-15-2022