Perchè bisognu di un amplificatore?

L'amplificatore hè u core è l'anima di un sistema audio.L'amplificatore usa una piccula tensione (forza elettromotrice).Dopu l'alimenta in un transistor o un tubu di vacuum, chì agisce cum'è un interruttore è si accende / spegne à alta velocità secondu a tensione amplificata da a so alimentazione.Quandu l'alimentazione di l'amplificatore hè furnita, a putenza entra (u signale di input) attraversu u cunnessu di input è hè amplificatu à un livellu di tensione più altu.Questu significa chì u signale di bassa putenza da l'amplificatore frontale hè elevatu à un livellu abbastanza per u parlante o l'auriculare per ripruduce u sonu, chì ci permette di sente a musica cù e nostre orecchie.

amplificatore 1 (1)

amplificatore 2 (1)

 

Amplificatore di grande putenza di 4 canali per spettaculi interni o esterni

Principiu di l'amplificatore di putenza

A fonte di sonu riproduce una varietà di segnali di sonu per amplificà a casella di sonu.

Cum'è un Magnum di Classe D

L'amplificatore di potenza Class-D hè un modu di amplificazione in quale l'elementu amplificatore hè in u statu di commutazione.

Nisuna entrata di signale: amplificatore in u statu di cut-off, senza cunsumu di energia.

Ci hè un input di signale: U signale di input fa chì u transistor entre in u statu di saturazione, u transistor accende u switch, l'alimentazione è a carica sò direttamente cunnessi.

amplificatore 3 (1)

 

Amplificatore di putenza di Classe D per parlante prufessiunale

Punti chjave di selezzione è compra

1.U primu hè di vede s'ellu l'interfaccia hè cumpleta

L'interfaccia di input è output più basica chì un amplificatore di putenza AV deve include: coaxial, fibra ottica, interfaccia di input multi-canale RCA per input signal audio digitale o analogicu;Interfaccia di output di cornu per u signale di output à l'audio.

2.U secondu hè di vede s'ellu u furmatu di sonu surround hè cumpleta.

I formati di sonu surround populari sò DD è DTS, chì sò tutti dui canali 5.1.Avà sti dui furmati sò sviluppati à DD EX è DTS ES, chì sò dui canali 6.1.

3.See s'ellu tutta a putenza di u canali pò esse aghjustatu separatamente

Certi amplificatori economici dividenu i dui canali in cinque canali.Se u canale hè grande, serà grande è chjucu, è l'amplificatore AV veramente qualificatu pò esse aghjustatu separatamente.

4.guardate u pesu di l'amplificatore.

In generale, duvemu pruvà u nostru megliu per sceglie un tipu più pesante di macchina, u mutivu hè chì l'equipaggiu più pesante prima parte di l'alimentazione hè più forte, a maiò parte di u pesu di l'amplificatore di putenza vene da l'alimentazione è u chassis, l'equipaggiu hè più pesu. , chì significa chì u valore di u transformatore utilizatu da ellu hè più grande, o a capacità cù una capacità più grande hè utilizata, chì hè una manera di migliurà a qualità di l'amplificatore.Siconda, u chassis hè pisanti, u materiale è u pesu di u chassis anu un certu gradu di impattu nantu à u sonu.U chassis fattu di certi materiali hè utile à l'isolamentu di l'onda radio da u circuitu in u chassis è u mondu esternu.U pesu di u chassis hè più altu o a struttura hè più stabile, è pò ancu evità a vibrazione innecessaria di l'equipaggiu è affettà u sonu.Terzu, l'amplificatore di putenza più pesante, u materiale hè di solitu più riccu è solidu.

amplificatore 4 (1)


Tempu di post: May-04-2023