Principiu di travagliu di a sequenza di putenza

U dispusitivu di timing putenza pò inizià l'interruttore di putenza di l'equipaggiu unu per unu secondu l'ordine da l'equipaggiu di fronte à l'equipaggiu di back stage.Quandu l'alimentazione elettrica hè disconnected, pò chjude ogni tipu d'equipaggiu elettricu cunnessu in l'ordine da u palcuscenicu à u stadiu di fronte, in modu chì ogni tipu d'equipaggiu elettricu pò esse gestitu è ​​cuntrullatu in modu ordinatu è unificatu, è l'operazione. errore causatu da causa umana pò esse evitata.À u listessu tempu, pò ancu riduce l'impattu di l'alta tensione è l'alta corrente prodotta da l'equipaggiu elettricu in u mumentu di cunversione nantu à u sistema di alimentazione, à u stessu tempu, pò ancu evità l'impattu di u currente indottu nantu à l'equipaggiu. è ancu distrughjenu l'apparecchi elettrici, è infine assicurà a stabilità di tuttu u sistema di alimentazione è di u putere.

Sequenza di putenza 1 (1)

Pò cuntrullà l'alimentazione di 8 più 2 canali ausiliari di output

putenzasequenzafunzione di u dispusitivu

U dispusitivu di timing, chì hè adupratu per cuntrullà l'accensione / spegnimentu di l'equipaggiu elettricu, hè unu di l'equipaggiu indispensabile per ogni tipu di ingegneria audio, sistema di trasmissione televisiva, sistema di rete di computer è altre ingegneria elettrica.

U pannellu frontale generale hè stallatu cù l'interruttore di alimentazione principale è dui gruppi di luci indicatori, un gruppu hè l'indicazione di l'alimentazione di u sistema, l'altru gruppu hè l'indicazione statale di se l'ottu interfacce di alimentazione sò alimentati o micca, chì hè convenientu. per usu in u campu.U backplane hè dotatu di ottu gruppi di prese d'alimentazione AC cuntrullati da un interruttore, ogni gruppu di alimentazione ritarda automaticamente 1,5 seconde per prutege l'equipaggiu cuntrullatu è assicurà u funziunamentu stabile di tuttu u sistema.A corrente massima permessa per ogni socket packet separatu hè 30A.

Utilizà u metudu di Powersequenza

1. Quandu u cambiamentu hè cuminciatu, u dispusitivu di timing principia in sequenza, è quandu hè chjusu, u timing chjude secondu a sequenza inversa.2. Luce indicatore di output, chì mostra u statu di travagliu di 1 x presa di energia.Quandu a lumera hè accesa, indica chì u socket currispundente di a strada hè stata alimentata, è quandu a lampada si spegne, indica chì u socket hè statu tagliatu.3. Tavola di visualizazione di tensione, u voltage currente hè visualizatu quandu l'alimentazione tutale hè attivata.4. Straight through socket, micca cuntrullatu da u switch start.5. Interruttore di l'aria, anti-filtrazione di cortu circuitu overload automaticu tripping, equipaggiu di prutezzione di sicurità.

Quandu u dispusitivu di timing di putenza hè attivatu, a sequenza di putenza hè iniziata una per una da CH1-CHx, è a sequenza di partenza di u sistema di putenza generale hè da a bassa putenza à l'equipaggiu d'alta putenza unu per unu, o da u dispusitivu frontale à u equipamentu posteriore unu per unu.In l'usu attuale, inserite u socket di output di u numeru currispundente di u dispusitivu di timing secondu a situazione attuale di ogni equipamentu elettricu.

Sequenza di putenza 2 (1)

Numero di Canali di Output di Controlu di Timing: 8 prese d'alimentazione cumpatibili (pannellu posteriore)


Tempu di post: 22-May-2023